۲۲ تير ۱۳۹۹ - ۱۸:۰۰
کد خبر: ۶۵۷۶۹۶
واکنش سردار غیب پرور به جنگ روانی «کوهن»؛

فرماندهان سپاه را از ترور نترسانید / آرمان ما محو رژیم غاصب صهیونیستی است

فرماندهان سپاه را از ترور نترسانید / آرمان ما محو رژیم غاصب صهیونیستی است
مشاور عالی فرمانده کل سپاه در یادداشتی به جنگ روانی رژیم صهیونیستی در فضای مجازی، واکنش نشان داد.

به گزارش سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، سردار غلامحسین غیب‌پرور، مشاور عالی فرمانده کل سپاه و رییس سابق سازمان بسیج مستضعفین، در یادداشتی به جنگ روانی رژیم صهیونیستی در فضای مجازی، واکنش نشان داد. در این یادداشت آمده است:

«کجاست رژیمی که شعار نیل تا فرات را سر می داد؟

بیش از 40 سال است که در هر صحنه ای شکست می خورید، شما اگر کاری می توانستید انجام دهید در این سال‌ها کرده بودید؛ توکل مان به خدای بزرگ است که شما از آن محرومید.

فرماندهان سپاه را از ترور نترسانید. مگر فرمانده شده ایم که آسیبی به ما نرسد؟ به خدای بزرگ سوگند که چنین نیست بلکه آن روز که این مناصب را پذیرفتیم، باورمان شد که در میدان جنگ با باطل هستیم، باورمان شد که شهادت آغاز حیات مبارکی است که فقط اولیاء خدا به آن مقام نائل می شوند. این جنگ روانی بر هیچیک از فرماندهان سپاه به اندازه ذره‌ای تاثیر ندارد. از فرمانده کل سپاه تا گستره عظیم فرماندهی  در سرتاسر سپاه جبل راسخ و زبر حدیدند که تحت زعامت و ولایت شخصیتی هستند که ایشان را نائب امام عصر(عج) می دانند.

آرمان ما محو رژیم جعلی و غاصبی است که بدترین جنایات بشری را انجام داده است. کلام آخر اینکه ما را و ملت بزرگ ما را نترسانید. بهتر است در فکر تکمیل و حراست دیوارهای بلند و بتنی باشید که اطراف خود کشیده‌اید تا فرزندان اسلام، نفس شما را نگیرند؛ که به فضل خدای سبحان این نفس خبیثی که تا کنون به شماره افتاده را خواهند گرفت و شما را محو خواهند کرد.»

گفتنی است، به دنبال بروز حوادث مختلف در کشور، تعدادی از اکانت‌های وابسته به رژیم صهیونیستی سعی کردند در یک جنگ روانی، تمامی این حوادث را مرتبط با اقدامات خرابکارانه رژیم صهیونیستی جلوه دهند./841/د102/ق

حسین ثالث موید
ارسال نظرات
نظرات بینندگان
حسن توحیدی
Iran, Islamic Republic of
۲۲ تير ۱۳۹۹ - ۱۸:۳۳
مسئولین معزز خیلی محکم جواب این اسرائیل غاصب را بدهیدوهر اقدامی را در گلو خفه کنید که این آرمان شهدا و ملت یران است
0
0