۲۴ تير ۱۳۹۹ - ۱۲:۱۹
کد خبر: ۶۵۷۷۰۳
رییس مرکز ملی پاسخگویی به سؤالات دینی خبر داد؛

افزایش مراجعه مردم به مرکز ملی پاسخگویی

افزایش مراجعه مردم به مرکز ملی پاسخگویی
حجت الاسلام مخدوم از افزایش مراجعه مردم به مرکز ملی پاسخگویی در زمان فراگیری بیماری کرونا خبر داد و گفت: حجم مراجعه به قدری بود که در تعطیلات نوروز بخشی از مرکز فعال و پاسخگوی سؤالات مردم بود.

حجت الاسلام علی مخدوم رییس مرکز ملی پاسخگویی به سؤالات دینی در گفت‌وگو با خبرنگار سرویس حوزه و روحانیت خبرگزاری رسا، نسبت به عملکرد مرکز ملی پاسخگویی در ایام شیوع کرونا اظهار کرد: با آغاز فراگیری بیماری کرونا، مبلغین مرکز با رعایت پروتکل های بهداشتی در مرکز حضور یافتند تا فعالیت خود را ادامه دهند این امر سبب شد در پاسخگویی به مراجعات مردمی وقفه ای ایجاد نشود.

وی افزود: پس از دستور وزارت بهداشت مبنی بر کاهش حضور نیرو در مراکز و سازمان ها، مرکز ملی نیز در این راستا و همچنین بنا بر تعهد خود به صورت دورکاری تمامی فعالیت های خود را انجام داد و مشکلی از این نظر ایجاد نشد.

حجت الاسلام مخدوم از حضور مبلغین جهادی در ایام شیوع کرونا خبر داد و اظهار کرد: در این دوران از ظرفیت وجودی طلاب روانشناس به صورت جهادی استفاده شد که جای قدردانی و تشکر دارد.

وی خاطر نشان کرد: مراجعه مردم در این دوران نسبت به ایام مشابه افزایش چشمگیری یافت به گونه ای که در زمان تعطیلات نوروز بخشی از مرکز ملی پاسخگویی، فعال بود و یکی از هموطنان در تمجید از فعالیت مرکز گفت در ایامی که بسیاری از مراکز تعطیل هستند بخشی از حوزه علمیه حضور فعال دارد./1370/ت302/ف

ارسال نظرات