۲۳ تير ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۳
کد خبر: ۶۵۷۷۲۶
معاون فرهنگی حوزه علمیه خواهران لرستان:

حجاب و عفاف مهم ترین عامل در خنثی سازی توطئه های فرهنگی دشمن است

حجاب و عفاف مهم ترین عامل در خنثی سازی توطئه های فرهنگی دشمن است
عزیزی با اشاره به تلاش دشمن برای رواج بی بندو باری، گفت: حجاب و عفاف مهم ترین عامل در خنثی کردن توطئه های فرهنگی دشمن است.

سمیه عزیزی، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، بیان داشت: حوزه علمیه به عنوان پاسدار ارزش های دینی در مقام عمل ورود جدی و نقش آفرینی در زمینه نهادینه سازی ارزش ها و ارتقای فرهنگ دینی جامعه دارد.

معاون فرهنگی حوزه علمیه خواهران لرستان با اشاره به اهمیت پرداختن به بحث حجاب و عفاف به ویژه بین نسل امروز افزود: در سایه بصیرت افزایی و آگاه سازی نسل جوان باید بانوان و دختران جامعه را در برابر توطئه های فرهنگی دشمن آگاه ساخت.

وی به فعالیت تبلیغی طلاب و مبلغان خواهر در فضای مجازی اشاره کرد و گفت: به علت شیوع ویروس کرونا برنامه های تبلیغی به صورت مجازی برگزار خواهد شد.

عزیزی خاطرنشان کرد: پخش گزیده ای از سخنان رهبری در زمینه حجاب و عفاف، مسابقات کتابخوانی، ساخت کلیپ هایی از سوی مدارس علمیه با موضوع حجاب و عفاف، معرفی کتاب در این زمینه و منتشر کردن انتظارات شهدا از بانوان در زمینه حجاب و عفاف از جمله برنامه های هفته حجاب و عفاف است.

وی ادامه داد: ایجاد بروشورهایی با محوریت حجاب و عفاف، برگزاری کارگاه و گفتمان هایی در ادارات با رعایت طرح فاصله گذاری اجتماعی و برگزاری نشست هایی در جمع بانوان در پارک های بانوان از دیگر برنامه های حوزه علمیه خواهران است.

معاون فرهنگی حوزه علمیه خواهران لرستان بیان کرد: خواهران مبلغ با حضور در پارک های بانوان نشست هایی با موضوع حجاب و عفاف برگزار خواهند کرد و هدف از این مهم تبیین و ترویج فرهنگ حجاب و عفاف و نهادینه سازی ارزش ها است./۹۴۵۱/ت310/ب1

ارسال نظرات
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۳ تير ۱۳۹۹ - ۱۱:۱۳
چقدر محکم و با استدلال
تشکر
0
0