۲۲ تير ۱۳۹۹ - ۲۲:۴۶
کد خبر: ۶۵۷۷۱۱

اجرای مجازی برنامه های تبلیغی حجاب و عفاف مرکز تخصصی خواهران دورود

اجرای مجازی برنامه های تبلیغی حجاب و عفاف مرکز تخصصی خواهران دورود
معاون فرهنگی مرکز تخصصی خواهران دورود گفت: به مناسبت هفته حجاب و عفاف برنامه های تبلیغی مرکز تخصصی خواهران دورود در فضای مجازی اجرا می شود.

سمیرا لک، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، با اشاره به برنامه های مرکز تخصصی فقه و اصول حضرت خدیجه کبری(س) بیان داشت: برنامه های هفته حجاب و عفاف در فضای مجازی اجرا می شود.

معاون فرهنگی مرکز تخصصی فقه و اصول حضرت خدیجه کبری دورود افزود: در راستای بحث و تبادل نظر در مورد مسأله حجاب و عفاف گروه هایی تشکیل و در این زمینه بحث و تبادل نظر می شود.

وی بر ضرورت نهادینه سازی فرهنگ حجاب و عفاف بین فرزندان عنوان داشت: معرفی کتاب جهت آشنایی کودکان با مسأله حجاب از دیگر برنامه های این هفته است.

لک در ادامه اظهار داشت: نشر عکس و دلنوشته با موضوع عفاف و حجاب از دیگر برنامه هایی است که با هدف تقویت این فرهنگ به عنوان یک ارزش در جامعه نهادینه شود.

وی ادامه داد: تهیه پاورپوینت در زمینه نکاتی پیرامون مسأله حجاب اثر شهید مطهری که در این پاور پوینت نکات پیرامون حجاب به صورت فشرده و خلاصه تهیه و تنظیم شده است، که مهم ترین نکته براساس آنچه که دراین کتاب آمده است این است که اسلام مبتکر حجاب نیست بلکه فلسفه حجاب از نگاه اسلام با رویکردی از تعیین محدوده حجاب است و در واقع ارمغان اسلام عفاف است.

معاون فرهنگی مرکز تخصصی فقه و اصول خواهران دورود خاطرنشان کرد: در این پاور پوینت به بررسی علل حجاب در قبل از اسلام نیز اشاراتی شده است که پس از بررسی نظر اسلام نسبت مسأله حجاب علت اصلی پیدایش حجاب مطرح شده است.

وی با تاکید بر ضرورت تقویت فرهنگ حجاب و عفاف بین نسل امروز به عنوان یک ارزش اطهار داشت: فعالیت تبلیغی در این زمینه خنثی کننده توطئه های فرهنگی دشمن در جبهه جنگ نرم است./9451/ت310/ب1

ارسال نظرات