۲۳ تير ۱۳۹۹ - ۱۱:۱۹
کد خبر: ۶۵۷۷۶۱
امام جمعه موقت کرمانشاه:

عبور از تحریم ها و حل مشکلات نیازمند عملکرد جهادی دولتمردان است

عبور از تحریم ها و حل مشکلات نیازمند عملکرد جهادی دولتمردان است
امام جمعه موقت کرمانشاه گفت: عبور از تحریم ها شاید چیز مشکلی باشد، ولی هرگز غیرممکن نیست، از این رو برای عبور از این پیچ تاریخی نیازمند عملکرد جهادی دولتمردان هستیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، حجت الاسلام والمسلمین محمد حجتی صبح امروز در دیدار جمعی از طلاب و فعالان فرهنگی کرمانشاه با اشاره به هفته عفاف و حجاب، عنوان کرد: یکی از اصول مهم و زیربنایی در اسلام اخلاقیات است.

امام جمعه موقت کرمانشاه ادامه داد: عفاف و حجاب نیز خود از زیرساخت های اخلاقی در اسلام است که همه مکلف به انجام و رعایت آنها طبق دستور شریعت هستیم.

حجت الاسلام والمسلمین حجتی در ادامه سخنان خود با اشاره به سخنان دیروز مقام معظم رهبری خطاب به نمایندگان مجلس یازدهم اظهار داشت: در کلام معظم له به خوبی مشخص بود که ایشان مسائل مملکت را به صورت جامع رصد می کنند و اشراف کامل بر وضعیت داخلی، منطقه و بین المللی دارند.

این استاد حوزوی ادامه داد: تاکید رهبر معظم انقلاب بر تلاش مجلس یازدهم برای برداشتن مشکلات اقتصادی و ارتقاء معیشت مردم بخش دیگری از سخنان ایشان بود که این مهم باید در دستور کار مجلس یازدهم که به فرموده امام خامنه ای مجلسی یکدست و انقلابی است، باشد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود وظیفه مجلس شورای اسلامی را در این روزها بسیار حساس عنوان کرد و گفت: اکنون شرایط بسیار ویژه ای بر مملکت حاکم است و به عینه شاهد مشکلات اقتصادی در کشور هستیم که بخشی از این مشکلات برمی گردد به تحریم های یکجانبه دشمنان انقلاب اسلامی.

حجت الاسلام والمسلمین حجتی تصریح کرد: با این حال وضعیت کنونی اقتصاد کشور را نباید به صورت کامل معلول تحریم های دشمنان قلمداد کرد، بلکه باید گفت که بخش بزرگی از این وضعیت معلول سهل انگاری مسؤولان و مدیران داخلی است.

امام جمعه موقت کرمانشاه گفت: عبور از تحریم ها شاید چیز مشکلی باشد، ولی هرگز غیرممکن نیست، از این رو برای عبور از این پیچ تاریخی و عملیاتی کردن بیانیه گام دوم انقلاب نیاز به عملکرد جهادی دولت و دولتمردان داریم.

این استاد حوزوی در پایان سخنان خود عنوان داشت: متأسفانه در سال های اخیر همه به عینه مشاهده کرده ایم که عده ای فرافکن مشکلات موجود در کشور را به نظام و رهبری نسبت می دهند که این جفایی بزرگ در حق مقام معظم رهبری و این نظام الهی است./1400/پ210/ب1

ارسال نظرات