۲۴ تير ۱۳۹۹ - ۱۲:۱۰
کد خبر: ۶۵۷۸۷۷
تجمع علمای لبنان؛

مطالبه برای خلع سلاح مقاومت خدمت به دشمن صهیونیستی است

مطالبه برای خلع سلاح مقاومت خدمت به دشمن صهیونیستی است
در تجمع علمای لبنان بیان شد: درخواست برای خلع سلاح مقاومت آنهم در زمانی که دشمن صهیونیستی در کمین نشسته و منتظر فرصت است، خدمت به رژیم صهیونیستی و خیانت به کشور است
به گزارش بین‌الملل خبرگزاری رسا، «تجمع علمای مسلمان» لبنان در بیانیه‌ای به مناسبت چهاردهمین سالروز عملیات «الوعد الصادق» حزب‌الله که طی آن دو نظامی صهیونیست اسیر و سه نظامی دیگر کشته شدند، اعلام کرد، مقاومت ثابت کرده که قادر به حمایت از لبنان است و این توانایی را دارد که دشمن صهیونیستی را حتی از فکر تجاوز به لبنان بازدارد.
بر اساس گزارش شبکه «المنار»، در ادامه این بیانیه آمده است، مقاومت امروز وارد نوع دیگری از جهاد علیه اقدامات ظالمانه آمریکا شده است، آمریکایی که در راستای گرسنگی ملت لبنان، فقر و محاصره آن کار می‌کند.
تجمع علمای مسلمان افزود، می‌خواهند اینطور جلوه دهند که دلیل تمام مشکلات فعلی لبنان سلاح مقاومت است تا به مقاومت اعتراض شود، تلاش می‌کنند بگویند راه‌حل این موضوع بازگشت به وضعیت سابق و خلع سلاح مقاومت و موافقت با دیکته‌های آمریکا در زمینه‌های مختلف از جمله ترسیم مرزی در بلوک شماره نه است.
در ادامه این بیانیه به پیشنهادات «سید حسن نصرالله» دبیرکل حزب‌الله برای خروج از بن‌بست فعلی اشاره شده که از جمله آنها توافقات با شرق و بازگشت به جهاد صنعتی و زراعی است.
تجمع علمای مقاومت در بخشی از بیانیه خود به «دوروتی شیا» سفیر آمریکا در لبنان درباره ادامه مداخله در امور داخلی لبنان هشدار داد.
همچنین درباره برخی تجاوزات رژیم صهیونیستی در مرز با لبنان نیز هشدار داده و از دولت خواست اقدامات بازدارنده انجام دهد یا اجاره دهد مقاومت این کار را انجام دهد علاوه اینکه باید شکایتی رسمی به شورای امنیت تقدیم شود.
تجمع علمای لبنان در پایان درباره خطرناک بودن اظهارات برخی طرف‌ها در لبنان مبنی بر لزوم بیطرفی هشدار داد و گفت، بیطرفی مربوط به زمانی است که یک کشور مورد هدف نباشد اما لبنان از سوی رژیم صهیونیستی مورد هدف قرار گرفته و این رژیم به خاک، آب و نفت لبنان طمع دارد. این طرف‌ها نمی‌توانند خواهان خلع سلام مقاومت شوند در حالی که دشمن در کمین نشسته و منتظر فرصت است، این مطالبه خدمت به دشمن صهیونیستی و خیانت به منافع ملی است.
ارسال نظرات