۲۴ تير ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۲
کد خبر: ۶۵۷۹۰۸
رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خوزستان:

حفاظت از جمهوریت و اسلامیت نظام عامل حمله به شورای نگهبان است

حفاظت از جمهوریت و اسلامیت نظام عامل حمله به شورای نگهبان است
حجت الاسلام قربانی گفت: شورای نگهبان از جمهوریت و اسلامیت نظام اسلامی، حفاظت می‌کند؛ چنین وظیفه خطیری سبب شده تا دشمنان به شورای نگهبان حمله ور شوند.
حجت الاسلام علیرضا قربانی، رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خوزستان، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، با اشاره به اینکه شورای نگهبان ضامن تحقق حضور مردم و اجرای احکام اسلامی در جامعه است، اظهار داشت: شورای نگهبان بر اجرای قانونگذاری اسلامی نظارت دارد و قوانین و آئین نامه‌های مجلس و دولت، باید به تصویب آن برسد تا اسلامی بودن شان محرز شود.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خوزستان با بیان اینکه صیانت شورای نگهبان از رأی مردم همان جمهوریت نظام اسلامی را نشان می‌دهد، عنوان داشت: شورای نگهبان از جمهوریت و اسلامیت نظام اسلامی، حفاظت می‌کند؛ حفاظت از چنین امری سبب شده تا دشمنان به سورای نگهبان حمله ور شوند.

این مقام مسؤول با اشاره به اینکه کم رنگ بودن اسلام در جامعه و بی اثری نقش مردم در پای صندوق‌های رأی خواسته‌های دشمنان است، بیان داشت: امام راحل همیشه تأکید داشت که اعضای شورای نگهبان نباید از هیاهو‌ی رسانه‌ای دشمنان بترسند، سروصدا‌ها برای آن است تا شورای نگهبان به وظیفه اصلی خود عمل نکند و دچار ضعف شود.

حجت الاسلام قربانی با بیان اینکه در صورت کوتاه آمدن شورای نگهبان، عرض اندام دشمن بیشتر می‌شود، ادامه داد: شورای نگهبان شرط صلاحیت افراد را براساس اسناد و مدارک رسیده اعلام می‌کند، اما اینکه افراد ضعیف چگونه به مناصب دولتی یا نمایندگی می‌رسند در نتیجه رأی مردم است.

وی با بیان اینکه انتخاب افراد از سوی مردم صورت می‌گیرد، تصریح کرد: شورای نگهبان، کف صلاحیت‌ها را احراز می‌کند؛ عناصر فرهنگی و رسانه‌ها در قبال راهیابی افراد ضعیف به مجلس کم کاری می‌کنند؛ چرا که برای مردم به روشنگری نمی‌پردازند./۹۴۵۶/ت310/ب1
حاتم شرفی
ارسال نظرات