۲۴ تير ۱۳۹۹ - ۲۰:۴۶
کد خبر: ۶۵۷۹۶۸

برگزاری کرسی‌های آزاداندیشی هفته عفاف و حجاب در فضای مجازی

برگزاری کرسی‌های آزاداندیشی هفته عفاف و حجاب در فضای مجازی
معاون پژوهش حوزه خواهران خوزستان گفت: در هفته عفاف و حجاب شاهد برگزاری نشست ها، کرسی‌های آزاداندیشی، میزگردها، معرفی کتاب و مقاله در فضای مجازی هستیم.
خانم اشرفی، معاون پژوهش حوزه خواهران خوزستان، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، اظهارداشت: در هفته عفاف و حجاب شاهد برگزاری نشست ها، کرسی‌های آزاداندیشی، میزگردها، معرفی کتاب و مقاله از سوی مدارس استان در فضای مجازی هستیم.

معاون پژوهش حوزه علمیه خواهران خوزستان با بیان اینکه همایش عفاف و حجاب در سطح استانی به میزبانی یکی از مدارس در فضای مجازی برگزار شد، عنوان داشت: چاپ و نشر بروشور و سیر مطالعاتی مرتبط با حجاب نیز در هفته عفاف و حجاب از سوی معاونت پژوهش پیگیری شد.

وی در رابطه با جشنواره علامه حلی گفت: نتایج استانی مشخص و از میان ۳۴ اثری که رتبه استانی به دست آورد، ۲۰ اثر به خواهران اختصاص داشت.

خانم اشرفی عنوان داشت: با توجه به شرایط و تغییر معاون پژوهش حوزه علمیه برادران استان، تاکنون نتوانستیم اختتامیه جشنواره را برگزار کنیم.

وی با بیان اینکه تا ۲۰ تیرماه فرصت ارسال آثار به جشنواره علامه حلی امکان داشت، گفت: برای دوازدهمین جشنواره علامه حلی، ۳۲۰ اثر از سوی خواهران جمع آوری شد هر چند که با توجه به شرایط کرونا و مشغولی‌های بانوان طلبه، توقع ما آثار کمتر بود. /۹۴۵۶/ت310/ق
حاتم شرفی
ارسال نظرات