۲۵ تير ۱۳۹۹ - ۱۷:۲۷
کد خبر: ۶۵۸۰۳۸
مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان زنجان:

اجرای طرح نشاط معنوی مجازی شد

اجرای طرح نشاط معنوی مجازی شد
حجت الاسلام کرمی از اجرای طرح نشاط معنوی در فضای مجازی خبر داد و گفت: این امر به خاطر جلوگیری از شیوع کرونا رخ داده است.

به گزارش خبرگزاری رسا از زنجان، حجت الاسلام مختار کرمی اظهار کرد: به واسطه شیوع بیماری کووید 19 و جلوگیری از شیوع ویروس کرونا طرح نشاط معنوی را که هرساله در بقاع متبرکه برگزار می‌شد را با همان کیفیت در فضای مجازی اجرایی می‌کنیم.

مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان زنجان گفت: اوقاف و امور خیریه در استان در کمک‌های مومنانه و راه‌اندازی کارگاه‌های تولید ماسک عملکرد خوبی  داشت و توانست کمک‌هایی را به نیازمندان داشته باشد.

حجت الاسلام کرمی با تشریح جزئیات طرح نشاط معنوی در تابستان امسال گفت : اجرای این طرح تا 20 مرداد ادامه دارد و مخاطبان آن دانش‌آموزان 7 تا 18 سال است.

مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان زنجان با اشاره به اینکه مخاطبین این گروه‌ها در حوزه بقاع مشخص شده عضوگیری می‌شوند، گفت: مباحث کودک و نوجوان، خانواده، مشاوره، مسائل شرعی، احکام، از طریق مبلغین متخصص و مستقر در قم درفضای مجازی به خدمات‌دهی می‌پردازند.

وی گفت: امسال در سطح کشور هشت گروه پشتیبان در این زمینه فعالیت دارند که محتوای کانال‌ها و فضای مجازی را پشتیبانی می‌کنند.

حجت الاسلام کرمی ادامه داد: افراد می‌توانند در سراسر کشور در کانال امامزادگان عضو شده و از محتویات این طرح استفاده کنند.

علی اصغر خواجه الدین
منبع: فارس
ارسال نظرات