۲۶ تير ۱۳۹۹ - ۱۵:۱۰
کد خبر: ۶۵۸۱۰۶
در بیت امام جمعه کرمانشاه برگزار شد؛

مراسم تودیع و معارفه دبیر ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر کرمانشاه

مراسم تودیع و معارفه دبیر ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر کرمانشاه
مراسم تودیع و معارفه دبیر ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر کرمانشاه در بیت نماینده ولی فقیه در این استان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، مراسم تودیع و معارفه حجت الاسلام مسعود احمدی به عنوان دبیر جدید ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر کرمانشاه  امروز در بیت نماینده ولی فقیه در این استان برگزار شد.

در این مراسم، آیت الله مصطفی علما بیان کرد: فلسفه خلقت انسان و جهان هستی بر مبنای امر به معروف و نهی از منکر بنا نهاده شده است.

امام جمعه کرمانشاه در ادامه سخنان خود گفت: از سوی دیگر رسالت اصلی پیامبر بر پایه همین فرضیه امر به معروف و نهی از منکر بوده است.

آیت الله علما در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به کلامی از امیرالمومنین (ع) اظهار داشت: حضرت علی(ع) درباره اهمیت و جایگاه امر به معروف و نهی از منکر می فرمایند: «امر به معروف و نهی از منکر قوام دین است»، یعنی آن چیزی که جوهر دین را حفظ می کند، همین امر به معروف و نهی از منکر مي باشد.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه ادامه داد: همه کسانی که در جامعه اسلامی حضور دارند می توانند به عنوان آمر به معروف و ناهی از منکر نقش ایفا کنند زیرا این فریضه الهی یک واجب است که بر همه ما مسلمانان واجب شده است.

امام جمعه کرمانشاه اظهار داشت: اگر همه ما نسبت به اجرای فریضه الهی امر به معروف و نهی از منکر کوشا و مسؤولیت پذیر باشیم بی شک شاهد پیامدهای بسیار مثبتی در جامعه اسلامی خواهیم بود.

در پایان این مراسم از خدمات چندین ساله سردار بهمن ریحانی دبیر ستاد اجرایی امر به معروف و نهی از منکر کرمانشاه تقدیر به عمل آمد و حجت الاسلام مسعود احمدی به عنوان دبیر جدید این ستاد معرفی گردید./1400/پ203/ب1

ارسال نظرات