۲۷ تير ۱۳۹۹ - ۰۲:۰۸
کد خبر: ۶۵۸۱۳۸
رییس دفتر نظارت و بازرسی انتخابات شورای نگهبان در کاشان مطرح کرد؛

تقویت روحیه ایستادگی در برابر دشمنان با ترویج سبک زندگی شهدا

تقویت روحیه ایستادگی در برابر دشمنان با ترویج سبک زندگی شهدا
حجت الاسلام بصیرتی گفت: با ترویج سبک زندگی شهدا که همانا ترویج ارزش‌ها است، باید در برابر تهاجمات فرهنگی بیگانگان و دشمنان بایستیم.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا درکاشان، حجت الاسلام مهدی بصیرتی به مناسبت ۲۶ تیرماه سالروز تأسیس شورای نگهبان شامگاه پنجشنبه در گلزار شهدای دارالسلام کاشان با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا، گفت: آرامش، عزت، امنیت و اقتدار امروز نظام اسلامی مدیون خون‌های پاک جان بر کفانی است که در سخت‌ترین شرایط وارد میدان کارزار شدند و از انقلاب اسلامی و ارزش‌ها الهی تا پای جان دفاع کردند.

وی افزود: با ترویج سبک زندگی شهدا که همانا ترویج ارزش‌ها است، باید در برابر تهاجمات فرهنگی بیگانگان و دشمنان بایستیم و روحیه ایثارگری را در جامعه تقویت کنیم.

حجت الاسلام بصیرتی گفت: امروز وظیفه ما خدمت به شهدا و زنده نگه داشتن یاد و راه آنان در جامعه است و مادامی که فرهنگ ایثارگری در جامعه زنده باشد، دشمن در برابر ما زبون و شکست خورده است.

رییس دفتر نظارت و بازرسی انتخابات شورای نگهبان در کاشان با اشاره به اینکه امروز نام شهید برای ما رنگ و بویی تازه دارد، افزود: امروز ۱۹۶ روز است که شهید حاج قاسم به دست دشمنان اسلام و انسانیت به شهادت رسیده و داغی بزرگ بر دل‌های ما گذاشته است، اما دشمن باید بداند راه حاج قاسم زنده‌تر شد و پیروزی نهایی نزدیک است.

لازم به ذکر است، حجت الاسلام بصیرتی رییس دفتر نظارت و بازرسی انتخابات شورای نگهبان در کاشان و جمعی از اعضای این دفتر به مناسبت ۲۶ تیرماه سالروز تاسیس این شورا با حضور در گلزار شهدای دارالسلام کاشان ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا به مقام رفیع شهدا ادای احترام کرده و با آرمان‌های رفیع شهدا تجدید میثاق کردند./۱۳۰۷/پ203/ف
محمد ملک آبادی
ارسال نظرات