۲۷ تير ۱۳۹۹ - ۱۶:۰۸
کد خبر: ۶۵۸۱۵۵
آیت الله شاهچراغی:

دوری از حاشیه‌ و رفع مشکلات معیشتی مردم اولویت نمایندگان مجلس باشد

دوری از حاشیه‌ و رفع مشکلات معیشتی مردم اولویت نمایندگان مجلس باشد
نماینده ولی فقیه در استان سمنان تحریم‌های ظالمانه رادلیل بسیاری از تنگنا‌های اقتصادی برشمرد و گفت: دوری ازحاشیه‌ها و رفع مشکلات معیشتی مردم اولویت نمایندگان مجلس باشد.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا از سمنان، آیت الله سید محمد شاهچراغی در خطبه های وحدت بخش و دشمن شکن نماز جمعه این هفته سمنان که با رعایت پروتکل های بهداشتی در مصلی بزرگ نماز جمعه سمنان برگزار شد، از نمایندگان مجلس یازدهم خواست برای حل مشکل گرانی های افسار گسیخته کاری انجام دهند و اظهار داشت: البته فراموش نکنیم که تحریم های ظالمانه آمریکا و متحدانش دلیل بسیاری از تنگناهای اقتصادی امروز کشور است.

نماینده ولی فقیه در استان سمنان با اشاره به رهنمودهای رهبرمعظم انقلاب اسلامی در ارتباط تصویری با نمایندگان یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و یادآوری وظیفه خطیری که این مجلس برعهده دارد، خاطرنشان کرد: دوری از حاشیه ها و دامن زدن به اختلافات و رفع مشکلات معیشتی مردم باید اولویت کاری نمایندگان مجلس باشد.

خطیب نماز جمعه سمنان در بخش دیگری از سخنان خود با گرامیداشت سالروز ازدواج حضرت امیرالمؤمنین علی(ع) و حضرت فاطمه زهرا(س)، یادآور شد: مشکلات اقتصادی امروز سبب دوری کردن جوانان از سنت حسنه ازدواج شده است، باید در جامعه اسلامی شرایط ازدواج جوانان تسهیل شود، رفع این موانع برداشتن قدم هایی راسخ از سوی دولت و مسئولان را می طلبد.

آیت‌الله شاهچراغی در ادامه ضمن گرامیداشت 26 تیرماه بابیان اینکه شورای نگهبان نهاد انقلابی که تاکنون اجازه نداده است میراث امام راحل به دست نااهلان بیفتد، تصریح کرد: شورای نگهبان درواقع مرزبان دین و اسلام به شمار می‌رود و به‌هیچ‌عنوان نخواهد گذاشت نفوذی‌ها به درون انقلاب راه پیدا کنند.

نماینده ولی فقیه در استان سمنان ضمن تقدیر از کمک مؤمنانه خیران در شرایط کرونا به نیازمندان در استان سمنان، افزود: قطعاً رفع بیماری کرونا، مشارکت جدی مردم را نیز می‌طلبد لذا از شهروندان انتظار می‌رود ماسک زدن را فراموش نکنند و همچنان به رعایت پروتکل‌های بهداشتی پایبند باشند./977/پ203/ق
جواد رمضانیان
ارسال نظرات