۲۸ تير ۱۳۹۹ - ۱۴:۳۹
کد خبر: ۶۵۸۱۷۳
مجمع علمای مسلمان لبنان؛

دولت تروریست آمریکا قوانین حقوقی و انسانی را رعایت نمی کند

دولت تروریست آمریکا قوانین حقوقی و انسانی را رعایت نمی کند
مجمع علمای مسلمان لبنان بیان کرد: دولت بدون پیش شرط باید از کمک کشور های دیگر مثل چین، روسیه و ایران استقبال کند.
به گزارش بین الملل خبرگزاری رسا، مجمع علمای مسلمان لبنان طی اطلاعیه ای پس از گردهمایی هفتگی بیان کرد: ما همچنان منتظر تصمیمات استراتژیک لبنان در گشودن درب ها به سوی کشورهایی مثل چین، روسیه و به ویژه ایران برای کمک به لبنان هستیم.
همچنین حسین امیرعبد الهیان معاون سابق وزیر خارجه ایران هم در پیامی اعلام کرد که ایران حاضر به راه اندازی دو ایستگاه برق هست در حالی که شاهد اجتناب دولت لبنان از این پیشنهادها هستیم می توان نتیجه گرفت این اجتناب ها ناشی از دنبال کردن سیاست های آمریکایی در لبنان است که دولت لبنان را از پیمان بستن با کشورهای شرق منع می کند به طوری که وزیر خارجه آمریکا به صراحت بیان کرد فقط در صورت اخراج حزب الله از قدرت تحریم ها لغو می شود. 
در این بیانه ای آمده است که دخالت های آمریکا برای حمایت از رژیم صهیونیستی است و استقلال لبنان را خدشه دار می کند و دولت باید با چشم پوشی از تهدیدها رویارویی با این اقدامات خصمانه آمریکا را در دستور کار قرار دهد. و این می تواند از استقبال کشورهایی که حاضر به کمک به لبنان هستند، انجام شود.
در قسمت دیگری از این بیانه ای آمده است که بحران لبنان مربوط به اختلاف های مذهبی و طایفی نیست و این دولت تروریست آمریکا است که قوانین دولتی و حقوقی انسانی را رعایت نمی کند. 
ارسال نظرات