۲۹ تير ۱۳۹۹ - ۰۸:۴۸
کد خبر: ۶۵۸۲۲۹
مدیر مدرسه آل یاسین خبر داد؛

تهیه و توزیع ۱۰ هزار پرس غذا در عید غدیر

تهیه و توزیع ۱۰ هزار پرس غذا در عید غدیر
حجت الاسلام علی صبور با اعلام خبر پخت و توزیع ۱۰ هزار پرس چلوکباب در عید غدیر گفت: این تعداد غذا در تمامی مناطق قم توزیع خواهد شد.

حجت الاسلام حسنعلی صبور در گفت‌وگو با خبرنگار سرویس حوزه و روحانیت خبرگزاری رسا، با اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب در ارتباط تصویری با نمایندگان مجلس مبنی بر رشد و توسعه احسان، اظهار کرد: برای عید غدیر و قربان طرح هایی در حال برنامه ریزی است.

مدیر مدرسه آل یاسین ادامه داد: فراخوانی برای جمع آوری کمک از سوی خیرین در زمینه قربانی عید قربان در حال طرح ریزی است که براساس هزینه های جمع شده در روز عید قربان تعدادی گوسفند ذبح خواهد شد.

وی با اعلام خبر توزیع ده هزار پرس غذا در روز عید غدیر، بیان کرد: هزینه توزیع ده هزار پرس چلوکباب در روز عید غدیر از میان خیران جمع آوری شده که اکنون در جست‌وجوی مکانی مناسب برای طبخ این تعداد غذا هستیم؛ البته با هماهنگی هایی که تاکنون صورت گرفته شش هزار پرس آن در آشپزخانه حوزه علمیه قم طبخ خواهد شد.

حجت الاسلام صبور ادامه داد: همچنین بروشوری برای مسابقه روز عید غدیر آماده شده که سؤالاتی از داخل آن مطرح و شرکت کنندگان می توانند پاسخ ها را به شماره پیامکی اعلام شده در آن بروشور ارسال کنند.

وی در زمینه شیوه توزیع غذا در روز عید غدیر گفت: براساس تجربه ای که در ماه رمضان به دست آورده ایم، تمامی شهر قم، منطقه بندی و برای هر منطقه نیز مسؤولی انتخاب خواهد شد که هر مسؤول سهمیه ای از این غذا را برای توزیع در اختیار خواهد داشت./1324/ت302/ف

ارسال نظرات