۲۸ تير ۱۳۹۹ - ۲۰:۵۲
کد خبر: ۶۵۸۲۵۲
مدیر حوزه علمیه کوهدشت:

نماز جمعه دستاورد انقلاب و خنثی کننده توطئه دشمنان است

نماز جمعه دستاورد انقلاب و خنثی کننده توطئه دشمنان است
حجت الاسلام سبحانی نماز جمعه را دستاورد انقلاب خواند و گفت: اقامه نماز جمعه سبب تقویت امید در جامعه و ایجادناامیدی بین دشمنان می شود.

حجت الاسلام محمدرضا سبحانی، مدیر حوزه علمیه کوهدشت، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، به اهمیت اقامه نماز جمعه اشاره کرد و بیان داشت: اقامه نماز جمعه از عنایات و الطاف الهی است که در سایه انقلاب نصیب مملکت شده است.

مدیر حوزه علمیه کوهدشت بر ضرورت بیان مسائل و مشکلات مردم از تریبون نماز جمعه تاکید کرد و گفت: این امر سبب تقویت اعتماد و امید در جامعه و بین مردم می شود.

وی اظهار داشت: تریبون نماز جمعه فرصتی مناسب برای رفع مشکلات در فضایی معنوی است.

حجت الاسلام سبحانی با اشاره به آثار و برکات نماز جمعه بیان کرد: اقامه نماز جمعه منشأ آثار و برکات فراوانی است و باید به گونه ای برنامه ریزی شود که از برکات نماز جمعه به خوبی در جامعه استفاده شود.

وی اذعان داشت: در پایگاه نماز جمعه مشکلات جهان اسلام، کشور، استان و شهر مطرح می شود و این مهم سبب احساس رضایت مردم می شود.

حجت الاسلام سبحانی خاطرنشان کرد: حضور مردم در اجتماع از دیگر برکات نماز جمعه است و سبب قدرت نمایی می شود و باید این حضور تقویت شود.

وی اظهار داشت: بازدارندگی دشمن و خنثی سازی دسیسه های دشمن از دیگر برکات اقامه نماز جمعه است، نماز جمعه خار چشم دشمنان بوده و حضور مردم در صف های نماز جمعه ناامیدی را بین دشمنان ایجاد می شود./۹۴۵۱/ت210/ب1

ارسال نظرات