۲۹ تير ۱۳۹۹ - ۱۲:۵۹
کد خبر: ۶۵۸۲۸۷
نماینده مجلس:

شعارهای انتخاباتی روحانی چه شد؟/ آقای روحانی از وضعیت مردم خبر دارید؟

شعارهای انتخاباتی روحانی چه شد؟/ آقای روحانی از وضعیت مردم خبر دارید؟
نماینده ماکو در مجلس گفت: شعارهایی که رییس‌جمهور در ایام انتخابات می‌گفت چه شد؟ هر روز می‌خوابیم و صبح بیدار می‌شویم و با افزایش قیمت‌ها روبه‌رو هستیم.

به گزارش سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، محمد علی‌پور نماینده ماکو در مجلس شورای اسلامی در نشست علنی امروز قوه مقننه، با استناد به ماده 22 بند 11 آیین‌نامه داخلی مجلس و طی تذکر شفاهی، گفت: همه ما به حوزه انتخابیه می‌رویم و بین مردم هستیم، مردم از ما سؤال می‌کنند "با شروع کار شما در مجلس هر روز ما شاهد افزایش قیمت ارز هستیم، پس شما چه می‌کنید؟".

وی ادامه داد: شعارهایی که رئیس جمهوری در ایام انتخابات ریاست جمهوری می‌گفت چه شد؟ هر روز می‌خوابیم و صبح بیدار می‌شویم و با افزایش قیمت‌ها روبه‌رو هستیم. آقای رئیس جمهور چه اقدامی برای کنترل قیمت ارز کردید؟ دولت شما و دستگاه‌های اجرایی چه می‌کنند؟ ما پاسخی برای مردم نداریم، آیا از وضعیت مردم خبر دارید؟

نماینده ماکو در مجلس تأکید کرد: هر روز شاهد افزایش قیمت ارز هستیم و این افزایش بر سایر قیمت‌ها اثر می‌گذارد. رشد قیمت‌ها صعودی شده است. افزایش قیمت‌ها غیرقابل تحمل برای مردم شده است. آقای رئیس، چه پاسخی برای مردم داریم و چه اقدامی باید بکنیم؟

قالیباف در پاسخ به تذکر این نماینده گفت: تذکر شما درست است موضوع مسائل اقتصادی از موضوعات اولویت‌دار مجلس است و حتماً پیگیری می‌شود./841/د102/ق

ارسال نظرات