۳۱ تير ۱۳۹۹ - ۱۵:۰۷
کد خبر: ۶۵۸۳۳۵
آیت الله حیدری در گفت و گو با رسا:

دولت در فرصت باقیمانده تمام تلاش خود را برای حل مشکلات به کار گیرد

دولت در فرصت باقیمانده تمام تلاش خود را برای حل مشکلات به کار گیرد
نماینده خبرگان بر ضرورت نظارت مجلس بر عملکرد دولتمردان و رییس جمهور تأکید کرد و گفت:نمایندگان در چارچوب قانون و بدون حاشیه سازی کاستی هایی دولتمردان را تذکر دهند.

آیت الله محسن حیدری، نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری در گفت­ وگو با خبرنگار سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، با اشاره به سخنان اخیر رهبر انقلاب با نمایندگان مجلس شورای اسلامی گفت: طبق فرموده رهبر معظم انقلاب، مجلس یازدهم، مجلسی انقلابی و مظهر امید و مورد انتظار مردم است؛ از این رو نمایندگان تمام سعی و تلاش خود را در رفع مشکلات معیشتی مردم به کار ببندند.

نماینده مجلس خبرگان رهبری بیان کرد: نمایندگان مجلس شورای اسلامی باید بر اساس رهنمودهای رهبر انقلاب و در چارچوب قوانین و همچنین با ارتباط گیری با قوای دیگر در پیشبرد اهداف کلان نظام گام بردارند و در کمال متانت و آرامش، سازوکارهای قانونی را در این مسیر وضع کنند.

وی بر ضرورت نظارت مجلس بر اجرای قوانین تأکید کرد و گفت: نمایندگان مجلس باید بر دولتمردان و نهادهای اجرایی نظارت و رسیدگی داشته باشند و اگر تخلفات و کاستی‎هایی را مشاهده کردند؛ در چارچوب قانون و بدون حاشیه سازی به دولتمردان تذکر دهند.

نماینده مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه در حال حاضر، مشکل اصلی جامعه ما مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم است، گفت: نمایندگان مجلس باید قانون ها و سازوکارهایی را در حمایت از جهش تولید وضع و طرح بسته رونق اقتصادی کشور را به صورت جدی پیگیری کنند.

آیت الله حیدری با اشاره به اینکه همواره رهبر انقلاب از سیاست های کلی دولت حمایت کرده است، افزود: رییس جمهور با انتخاب مردم روی کار آمده است؛ از این رو باید از فرصت باقیمانده بهترین استفاده را کند و در رفع مشکلات و دغدغه های مردم کوشا باشد و در سال آخر دولت یازدهم، رسالت تاریخی خود را به سرانجام برساند./998/ت302/ق

ارسال نظرات