۳۱ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۱:۵۴
کد خبر: ۶۴۸۹۸۳
آیت الله حیدری در گفت وگو با رسا مطرح کرد؛

حساسیت ویژه رهبر معظم انقلاب نسبت به حفظ جان و سلامتی مردم

حساسیت ویژه رهبر معظم انقلاب نسبت به حفظ جان و سلامتی مردم
نماینده خبرگان با اشاره به دغدغه و اقدامات رهبر معظم انقلاب برای حفظ جان مردم گفت: اقدامات رهبر معظم انقلاب نشانگر دلسوزی نسبت به سلامتی و برای حفظ جان مردم بوده است.

آیت الله محسن حیدری نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری در گفت وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری رسا، با اشاره به شیوع کرونا در کشور گفت: در زمینه کرونا دو دیدگاه وجود دارد، یکی این که این اتفاق طبیعی است و پشت آن تعمد انسانی و دشمنی وجود ندارد.

وی افزود: دیدگاه دیگر این است که کرونا جنگ بیولوژی و بیوتروریسم است که استکبار جهانی به رهبری آمریکا و صهیونیسم بین الملل برای ضربه طرف های مقابل خود این برنامه را به وجود آوردند، اگر فرضیه دوم را بپذیریم هدف اصلی این جنگ مقابله با انقلاب اسلامی است.

نماینده خبرگان با اشاره به سم پاشی های دشمن از ابتدای بروز کرونا تا کنون اظهار داشت: قم پایتخت و مرکز انقلاب اسلامی مرجع و پناهگاه معنوی و دینی پیروان این خط ضد استکباری و مقاومت اسلامی است و از ابتدا مشاهده کردیم که دشمنان چقدر برای خدشه وارد کردن به قم سرمایه گذاری کردند.

وی ادامه داد: کوبیدن قم و انقلاب اسلامی و تضعیف نظام اسلامی به بهانه کرونا می تواند قرینه ای بر صحت دیدگاه دوم باشد؛  اگر دیدگاه اول را هم بپذیریم باید توجه داشت که دشمنان انقلاب و اسلام همواره مترصد هر فرصتی هستند که زهر خود را وارد کنند و دستگاه های تبلیغاتی جهانی به بهانه کرونا فرصت را مناسب دیدند که قم، روحانیت و مرجعیت را بکویند و به صورت غیر واقعی تبلغ می کنند که منشأ انتشار ویروس قم بوده و اگر قم قرنطینه می شد مردم ایران مبتلا نمی شدند.

آیت الله حیدری تأکید کرد: شیوع این ویروس مخصوص ایران نیست بلکه کشورهای جهان را درگیر کرده است وهیچ کس نمی پذیرد که منشأ بیماری ایران و قم باشد، قطعا کسانی که قم و حوزه را مطرح می کنند حرکت غیر علمی انجام می دهند و شیوع کرونا را بهانه کرده اند.

وی با اشاره به دغدغه و اقدامات رهبر معظم انقلاب برای حفظ جان مردم عنوان کرد: رهبر انقلاب از روزهای ابتدایی شیوع بیماری فورا حساسیت خود را ابراز داشتند و در پیامی از اقدامات پزشکان و پرستاران تقدیر کردند، در ادامه هم دستورات مهمی دادند تا همگان مسائل بهداشتی و پزشکی را رعایت کنند و خود ایشان نیز عملا مسائل را رعایت کنند، همچنین مراجع تقلید هم تأکید کردند که مسائل بهداشتی باید رعایت شود.

نماینده خبرگان خاطرنشان کرد: همه این موارد نشانه دلسوزی و دغدغه های رهبر معظم انقلاب و مراجع تقلید نسبت به سلامتی و بهداشت جامعه است، وقتی که قرائن احتمال توطئه بودن این ویروس مطرح شد، رهبر انقلاب ستادکل نیروهای مسلح را مأمور کردند که با تمام ظرفیت و قوا با هماهنگی دولت با کرونا مقابله کنند، اقدامات ایشان بیانگر حساسیت ویژه رهبر معظم انقلاب نسبت به صحت و سلامتی جامعه و حفظ جان مردم است.

محمد قمین
ارسال نظرات