۲۹ تير ۱۳۹۹ - ۱۹:۰۰
کد خبر: ۶۵۸۳۴۵
با رویکرد آغاز مرحله دوم برگزار شد؛

نشست هماهنگی قرارگاه رزمایش مواسات و کمک مومنانه خوزستان

نشست هماهنگی قرارگاه رزمایش مواسات و کمک مومنانه خوزستان
نشست هماهنگی قرارگاه رزمایش مواسات و کمک مؤمنانه خوزستان برای اجرای مرحله دوم رزمایش برگزار شد.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، ظهر امروز نشست هماهنگی قرارگاه رزمایش مواسات و کمک مومنانه خوزستان با رویکرد مرحله دوم دوم، به میزبانی نماینده ولی فقیه در استان و با حضور استاندار، فرمانده سپاه حضرت ولی عصر (عج) و سایر مسؤولان استانی تشکیل شد.

در این نشست، حجت الاسلام والمسلمین موسوی‌فرد، نماینده ولی فقیه در خوزستان بر نکاتی نظیر توجه به ابعاد مختلف نیازمندی اقشار آسیب دیده و گسترش خدمات در حوزه‌های مختلف به آسیب‌دیدگان، احصاء و آمایش جامعه هدف و توزیع اقلام براساس چارچوب منظم و ضرورت به‌کارگیری ظرفیت‌های مردمی تأکید کرد.

امام جمعه اهواز با اشاره به درخشش خوزستان در فاز نخست رزمایش، به نقش دستگاه‌های مختلف استان خوزستان اشاره کرد و گفت: هرکدام از این مجموعه‌ها بخشی از امور را برعهده گرفته و تقسیم‌بندی لازم انجام شد.

در پایان مجموعه‌هایی نظیر سپاه حضرت ولی عصر (عج) استان خوزستان، بنیاد مستضعفان، سازمان صمت خوزستان، جمعیت هلال احمر استان، سازمان جهاد کشاورزی، شرکت شهرک‌های صنعتی، مناطق نفتخیز جنوب، کمیته امداد امام خمینی (ره)، دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی و دیگر مجموعه‌ها هرکدام موظف به تامین بسته‌های معیشتی و کمک مومنانه به آسیب‌دیدگان ویروس کرونا شدند./۹۴۵۶/پ210/ف
ارسال نظرات