۳۰ تير ۱۳۹۹ - ۱۲:۱۹
کد خبر: ۶۵۸۳۷۳
معاون فرهنگی حوزه علمیه خواهران لرستان خبر داد؛

برگزاري يادواره مجازی شهدای لرستانی در حوزه علميه خواهران

برگزاري يادواره مجازی شهدای لرستانی در حوزه علميه خواهران
عزیزی از برگزاری یادواره شهدای لرستانی در حوزه علمیه خواهران خبر داد و گفت: به علت شیوع ویروس کرونا این یادواره مجازی برگزار می شود.

سمیه عزیزی، معاون فرهنگی حوزه علمیه خواهران لرستان، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، بیان داشت: رهبر معظم انقلاب يكي از راه هاي دفع بلا و گرفتاري را توكل به باري تعالي و توسل به اهل بيت عصمت و طهارت(ع) مي دانند و فرمودند بنده به دعای برخاسته از دل پاک و صاف جوانان و افراد پرهیزگار برای دفع بلاهای بزرگ بسیار امیدوارم، چرا که توسل به درگاه خداوند و طلب شفاعت از نبی مکرم اسلام و ائمه بزرگوار می‌تواند بسیاری از مشکلات را برطرف کند.

معاون فرهنگی حوزه علمیه خواهران لرستان افزود: حوزه علميه خواهران لرستان جهت عمل به مطالبات رهبري طرح قرائت زيارت عاشورای مجازي را از تاريخ 24 تير ماه با هدف توسل به سيد و سالار شهيدان و بزرگداشت نام و ياد شهداي ايران زمين جهت دفع بلا و گرفتاري آغاز کرده است.

وی ادامه داد: اين طرح در فضاي مجازي و در قالب يادمان شهدا به ویژه شهداي والا مقام استان شهيد پرور لرستان با انعكاس تصاوير شهدا، بخشي از وصيت نامه و زندگي نامه ايشان به صورت روزانه و به نيت يكي از شهداي معزز در حال اجرا است.

عزیزی اظهار داشت: از اهداف اجرای این طرح تبیین و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و نهادینه سازی ارزش ها بین نسل جوان است.

وی خاطرنشان کرد: نهادینه سازی فرهنگ ایثار و شهادت جامعه را در برابر آسیب ها بیمه می کند و جلوی رواج هجمه های فرهنگی گرفته می شود./۹۴۵۱/ت210/ب1

ارسال نظرات