۳۰ تير ۱۳۹۹ - ۱۷:۵۴
کد خبر: ۶۵۸۴۰۲
مدیر سنجش و پذیرش جامعه الزهرا خبر داد؛

امکان ثبت اعتراض به نتایج آزمون ورودی جامعه الزهرا

امکان ثبت اعتراض به نتایج آزمون ورودی جامعه الزهرا
حجت الاسلام عمرانی‌فر از امکان ثبت اعتراض نسبت به نتایج آزمون ورودی جامعه الزهرا(س) در سطح ۲ و ۳ همچنین از اعلام نتایج آزمون ورودی سطح چهار تا پایان مرداد خبر داد.

حجت الاسلام اباذر عمرانی فر در گفت‌وگو با خبرنگار سرویس حوزه و روحانیت خبرگزاری رسا، با اعلام خبر امکان ثبت اعتراض نسبت به نتیجه آزمون ورودی جامعه الزهرا(س) بیان کرد: با توجه به اعلام نتایج و اتمام مصاحبه های علمی، سامانه ثبت اعتراض به نتایج آزمون ورودی جامعه الزهرا از 28 تیرماه (س) فعال شده است.

مدیر سنجش و پذیرش جامعه الزهرا(س) ادامه داد: داوطلبانی که گمان می کنند در آزمون ورودی قبول اما در نتایج مردود اعلام شده اند یا در آزمون حضور داشته اما نتایج به آنها اطلاع رسانی نشده است تا ده روز فرصت دارند به سامانه ثبت اعتراض به نشانی http://paziresh.jz.ac.ir/request/ مراجعه و اعتراض خود را ثبت کنند.

وی در زمینه زمان پاسخ گویی به اعتراضات بیان کرد: برخی اعتراضات نیازمند بررسی اساسی یا زمان فراوان نیست به عنوان مثال متقاضی در جلسه حضور داشته اما برای او غیبت رد شده یا اعتراض متقاضی نسبت به نتیجه آزمون است که پاسخ چنین اعتراضاتی در شهریورماه اعلام خواهد شد.

حجت الاسلام عمرانی فر اضافه کرد: برخی اعتراضات نیازمند بررسی اساسی است به عنوان مثال فردی قصد نام نویسی در رشته تفسیر داشته اما اشتباها در رشته دیگری ثبت نام کرده یا هنگام آزمون آنلاین، آزمون رشته کلام برای او فعال شده است که نتیجه این گونه اعتراضات در آبان ماه اعلام خواهد شد.

وی افزود: تلاش می شود متقاضیانی که پاسخ قبولی آنها در شهریورماه اعلام خواهد شد، بتوانند در نیمسال نخست سال تحصیلی مشغول به تحصیل شوند اما متقاضیانی که پاسخ اعتراضات آنها در آبان ماه اعلام می شود در نیمسال دوم مشغول به تحصیل خواهند شد.

مدیر سنجش و پذیرش جامعه الزهرا(س) در ادامه به تعداد شرکت کنندگان در آزمون ورودی اشاره کرد و گفت: تعداد شرکت کنندگان در آزمون ورودی سال جاری نسبت به سال گذشته کاهشی نداشته است.

وی ادامه داد: آزمون ورودی جامعه الزهرا(س) در سطح 2 و 3 به صورت آنلاین و سطح چهار به دلیل امکان رعایت پروتکل های بهداشتی به صورت حضوری در جامعه الزهرا(س) برگزار شد که دو سوم شرکت کنندگان یعنی 3 هزار نفر از 5 هزار شرکت کننده دعوت به مصاحبه شدند.

حجت الاسلام عمرانی ادامه داد: پس از اعلام نتایج آزمون ورودی، مصاحبه های علمی با اولویت داوطلبان حضوری و استان های کم خطر با رعایت پروتکل های بهداشتی آغاز شد و برای متقاضیان استان های دارای وضعیت هشدار یا قرمز حضور در مصاحبه، اجباری نیست.

وی افزود: افرادی که نتوانسته اند در بازه زمانی 20 تیر تا 9 مرداد در مصاحبه های علمی شرکت کنند، زمانی دیگری برای آنها در شهریورماه در نظر گرفته شده که شرایط و شیوه برگزاری آن با توجه به شرایط بهداشتی کشور و استان ها اعلام خواهد شد.

مدیر سنجش و پذیرش جامعه الزهرا(س) در زمینه زمان اعلام نتایج آزمون ورودی سطح 4 گفت: تلاش شده تا نتایج آزمون ورودی سطح چهار تا ابتدای مردادماه اعلام شود و اگر به دلیل هر مشکلی نتوانستیم در ابتدای مردادماه نتایج را اعلام کنیم به صورت حتمی تا پایان مردادماه این نتایج اعلام خواهند شد./1324/ت302/ف

ارسال نظرات