۳۱ تير ۱۳۹۹ - ۱۸:۱۰
کد خبر: ۶۵۸۵۲۹
حجت الاسلام ذوالنور:

کمیسیون امنیت ملی از اقدامات برون مرزی صداوسیما حمایت می‌کند

کمیسیون امنیت ملی از اقدامات برون مرزی صداوسیما حمایت می‌کند
رییس کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: این کمیسیون تلاش‌های رسانه‌ای دشمن را اقداماتی ضد ایرانی دانسته و بر همین اساس موضوع را دنبال می کند.
به گزارش سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، حجت‌الاسلام مجتبی ذوالنوری رییس کمیسیون امنیت داخلی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی پس از حضور معاون برون‌مرزی صداوسیما در نشست عصر این کمیسیون در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: تلاش برون‌مرزی صداوسیما به عنوان بارزترین عرصه دیپلماسی عمومی جمهوری اسلامی در دنیا و در خنثی کردن اقدامات بیگانگان و همچنین رساندن اقدامات، تلاش‌ها، پیام‌ها و فرهنگ ایران به خارج از کشور مؤثر است.

وی افزود: تمام غول‌های رسانه‌ای دنیا برای تغییر افکار عمومی و سبک زندگی و خصومت با ملت ما بسیج شده است لذا حتماً باید تلاش برون‌مرزی صداوسیما تقویت شود.

رییس کمیسیون امنیت ملی مجلس تصریح کرد: رویکرد مجلس یازدهم تقویت صداوسیما است و کمیسیون امنیت ملی نتیجه تلاش‌های رسانه‌ای دشمن را اقدامات امنیتی می‌داند لذا نگاه ما به این موضوع نگاه بدون توجه به مسائل امنیتی نیست.

حجت الاسلام ذوالنوری خاطرنشان کرد: کمیسیون امنیت ملی پیش‌قدم شده است که از اقدامات برون‌مرزی صداوسیما حمایت کند.

وی افزود: ما هم در صحن علنی مجلس به دلیل آنکه اعضای این کمیسیون با نمایندگان سایر کمیسیون‌ها ارتباط مستقیم داشته و هم با توجه به اینکه کمیسیون امنیت سه نماینده در کمیسیون تلفیق، بودجه داشته و هم ارتباطاتی که با سایر مسئولین داریم نهایت تلاش خود را انجام می‌دهیم تا از اقدامات برون‌مرزی صداوسیما حمایت کنیم.

رییس کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت:‌ در دنیای فعلی که هم‌اکنون شبکه‌های مختلف میلیارد دلاری هزینه می‌کنند تلاش می‌کنیم تا در حد بضاعت و امکانات مالی کشور بتوانیم به تقویت بنیه رسانه‌ای کمک کنیم و ان‌شاءالله معاونت برون‌مرزی و شبکه‌های زیرمجموعه آن بتوانند رسالت و مأمورت مهم خود را که تأمین منافع ملی و کمک به مردم کشورمان باشد را به خوبی محقق کنند./998/د102/ق

ارسال نظرات