۳۱ تير ۱۳۹۹ - ۱۸:۱۵
کد خبر: ۶۵۸۵۳۰
خضریان:

آقای حجاریان؛ سودتان از واردات گندم را شفاف کنید

آقای حجاریان؛ سودتان از واردات گندم را شفاف کنید
نماینده تهران در مجلس خطاب به سعید حجاریان خاطرنشان کرد: شما با واردات گندم به عنوان محصول استراتژیک، به اندازه سهم خود تلاش کردید حتی نان شب مردم نیز به خارج وابسته شود.
به گزارش سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، علی خضریان نماینده مردم تهران و سخنگوی کمیسیون اصل ۹۰ مجلس شورای اسلامی در صفحه شخصی خود در شبکه‌های اجتماعی درباره نقش سعید حجاریان و شرکت او در واردات گندم توضیحاتی ارائه کرد. 

متن کامل به شرح ذیل است:

جناب آقای سعید حجاریان پاسخ عجولانه آقازاده جنابعالی که در سنین جوانی توانسته با شراکت و حمایت شما مجموعه اقتصادی عریض و طویلی را راه اندازی نماید درخصوص سوال اینجانب از وزیر جهاد کشاورزی مرا بر آن داشت تا چند نکته خدمت شما عرض نمایم:

۱. واردات به خودی خود هیچ اشکالی ندارد و چه بسا حل کننده برخی مشکلات کشور نیز باشد؛ اما سودبردن از فرایندی که منجر به آسیب رساندن به تولید داخلی شود و تولیدات کشاورزی را دچار تضعیف نماید، قطعا مذموم و نهی شده است.

۲- دولت محترم جناب روحانی با تئوری پردازی‌های جنابعالی سرکار آمده است و هم اکنون نیز با بی‌تدبیری‌هایش در حوزه اجرایی، معیشت مردم را به نقطه‌ای رسانده که می‌بینید؛ جنابعالی نیز با واردات خود در موضوع گندم بر زخم معیشتی مردم بویژه گندم‌کاران عزیز نمک پاشیدید.

۳- حقیقت آن است میزان واردات مساله نیست، بلکه عملکرد شما در جهت منافع اقتصادیتان مساله است؛ شما با واردات این محصول استراتژیک و سکوت و همراهی با عدم تامین منافع ملی در ایجاد مخاطره تولید داخلی گندم، به اندازه سهم خود تلاش کردید حتی نان شب مردم نیز به خارج وابسته شود.

۴- و در آخر از شما به عنوان اصلی‌ترین تئوری‌پرداز جریان اصلاحات و مدعی آزادی بیان، می‌خواهم با ایجاد شفافیت پیرامون فعالیت‌های اقتصادی خود و آقازاده‌تان در حوزه‌های مختلف بهداشت و درمان، مدارس غیرانتفاعی، معادن، محصولات غذایی و... به رشد جامعه در انجام نقد صحیح کمک نمایید.

گفتنی است، اظهارات خضریان در حالی است که روز گذشته محسن حجاریان در پاسخ به وی گفته بود: مورخه ۲۹/۴/۱۳۹۹ مطلبی در یک حساب توییتری که ظاهراً منتسب به جنابعالی است منتشر شده که متاسفانه حاوی اکاذیب و تهمت‌هایی علیه اینجانب است. برکسی پوشیده نیست که هدف از این دست تهمت‌پراکنی‌ها پیشبرد برخی نیات سیاسی و… علیه پدر اینجانب است که تازگی ندارد! اما نظر به حضور شما در نهاد قانون‌گذاری کشور انتظار این است که در انتشار مطالب و سخنان خود الزامات بدیهی قانونی را مبنی بر عدم تخلف از قانون و نقض حقوق افراد از طریق افتراء و نشر اکاذیب رعایت فرمایید.

در مطلب مذکور ضمن انتشار آگهی‌های مربوط به اداره ثبت شرکت‌ها و همچنین چند ‌فاکتور خریدوفروش، اظهاراتی بیان فرموده‌اید که از جنابعالی دعوت می‌شود تا به روش مقتضی آن را نزد مراجع قانونی ارائه کنید تا رسیدگی قانونی صورت گیرد. بدیهی است با اثبات کذب این ادعاها وقوع عمل مذموم و مجرمانه افترا و تهمت از سوی جنابعالی مفروض خواهد بود./998/د102/ق

ارسال نظرات