۰۱ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۴
کد خبر: ۶۵۸۵۸۱
مدیر مجتمع درمانی الهادی خبر داد؛

ارائه خدمات آنلاین بیمه مکمل درمان در داروخانه الهادی قم

ارائه خدمات آنلاین بیمه مکمل درمان در داروخانه الهادی قم
مدیر مجتمع درمانی الهادی گفت: با خدمات آنلاین بیمه مکمل درمان در داروخانه الهادی، هزینه ویزیت به صورت آنلاین از سقف بیمه کسر خواهد شد و همچنین امکان نوبت‌گیری حضوری و غیرحضوری این پزشکان نیز وجود دارد.

به گزارش سرویس حوزه و روحانیت خبرگزاری رسا، آقای سید علی ساجدی با اشاره به تاریخچه تأسیس داروخانه خیریه الهادی (ع) بیان داشت: این داروخانه از باقیات صالحات مرحوم آیت الله مشکینی (ره) است و در سال 93 به مرکز خدمات حوزه‌های علمیه واگذار شد.

مدیر مجتمع درمانی الهادی کمک به محرومین را از مهم‌ترین اهداف تأسیس این داروخانه دانست و خاطر نشان کرد: این داروخانه از معدود داروخانه‌های استان قم است که داروهای خود را از تمامی شرکت‌های توزیع کننده دارو در کشور دریافت می‌کند و از این رو آماده است تا داروهای کمتر توزیع شده و یا حتی داروهای کمیاب را در اختیار بیماران و نیازمندان قرار دهد.

وی درباره فعالیت این داروخانه در ایام شیوع ویروس کرونا اظهار داشت: داروخانه الهادی از زمان شیوع کرونا در کشور، در تمام روزها و شب‌ها و حتی در روزهای تعطیل و ایام نوروز در خدمت مردم و جامعه هدف بوده است.
ساجدی اضافه کرد: همین فعالیت مداوم سبب شد تا مسؤولانی مانند استاندار قم، رئیس دانشگاه علوم پزشکی و همچنین معاونت غذا و دارو استان از فعالیت‌های این داروخانه تقدیر کنند.

وی با اشاره به قرارداد داروخانه الهادی با بیمه آسیا، بیمه طرف قرارداد مرکز خدمات گفت: این قرارداد سبب شده تا ما بتوانیم با ارتباط آنلاین با این بیمه، خدمتگزاری به طلاب و روحانیون عزیز را آسان‌تر و سریع‌تر انجام دهیم تا در این شرایط کرونایی، دیگر نیازی به تأیید نسخه‌ها در مرکز و یا رفت‌وآمدهای غیرضروری نباشد.

مدیر مجتمع درمانی الهادی افزود: از این رو ما از طلاب و روحانیون عزیز دعوت می‌کنیم تا با مراجعه به این داروخانه از این امکانات تدارک دیده شده و همچنین امکان بهره‌مندی از تخفیف 10 تا 30 درصدی بر اساس سقف بیمه تکمیلی خود استفاده کنند.

وی گفت: یکی دیگر از خدمات این داروخانه برای خانواده طلاب و روحانیون، امکان بهره‌مندی از تجهیزات بهداشتی برای بیماران سالمند بستری در منزل است که طلاب می‌توانند با ارائه مجوّز از مرکز خدمات حوزه‌های علمیه از این امکانات استفاده کنند.

ساجدی در ادامه سخنان خود ضمن تشکر ویژه از همراهی ریاست مرکز خدمات حوزه‌های علمیه با این داروخانه جهت ارائه خدمات حداکثری به خانواده طلاب و روحانیون تأکید کرد: همه کادر شاغل در این داروخانه به دنبال آن هستند تا تمام توان خود را برای ارائه خدمات حداکثری به طلاب و روحانیون ارجمند به کار گیرند.

وی به فعالیت‌های درمانگاه الهادی اشاره کرد و گفت: در ماه‌های اخیر مطب برخی از پزشکان متخصص نیز در این درمانگاه راه‌اندازی شده تا طلاب بتوانند از این خدمت نیز بهره ببرند، امری که همچنان ادامه دارد و در آینده تعداد بیشتری از مطب پزشکان متخصص و فوق تخصص در این درمانگاه افتتاح خواهد شد.

مدیر مجتمع درمانی الهادی افزود: با توجه به قرارداد درمانگاه الهادی با بیمه آسیا، هزینه ویزیت به صورت آنلاین از سقف بیمه کسر خواهد شد و همچنین امکان نوبت‌گیری حضوری و غیرحضوری این پزشکان نیز وجود دارد که در این باره در آینده اطلاع رسانی بیشتری انجام خواهد شد.

وی با بیان اینکه خدمات این داروخانه و خدمات پزشکان متخصص و فوق تخصص منحصراً برای طلاب و روحانیون نیست و دیگر اقشار مردم نیز می‌توانند از آن‌ها استفاده کنند ابراز امیدواری کرد توزیع ماسک و اقلام بهداشتی و ضد عفونی کننده همچون گذشته در این داروخانه ادامه یابد تا داروخانه الهادی بتواند یاریگر عموم مردم در مبارزه با کرونا باشد./1350/د102/ف

ارسال نظرات