۰۱ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۴:۲۸
کد خبر: ۶۵۸۵۹۷
صبح امروز؛

پیکر استاد اخلاق و مدیر حوزه علمیه الحجه در حرم مطهر رضوی آرام گرفت

پیکر استاد اخلاق و مدیر حوزه علمیه الحجه در حرم مطهر رضوی آرام گرفت
پیکر حجت‌الاسلام‌ والمسلمین طباطبائی شیرازی از اساتید باسابقه حوزه علمیه مشهد و مدیر مدرسه علمیه الحجه (ع)، امروز در حرم مطهر رضوی به خاک سپرده شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در مشهد، صبح امروز پیکر حجت‌الاسلام‌ والمسلمین حاج سید محمدحسن طباطبایی شیرازی، استاد اخلاق و مدیر مدرسه علمیه الحجه مشهد با حضور نماینده ولی فقیه در استان، آیت‌الله سید احمد علم الهدی، علما و فضلا و نیز طلاب حوزه و تعدادی از مسؤولان حوزوی و شهری و مردم، ضمن رعایت پروتکل‌های بهداشتی در بارگاه منور رضوی به خاک سپرده شد.

حجت‌الاسلام‌ والمسلمین سید محمدحسن طباطبایی شیرازی، استاد اخلاق و از اساتید باسابقه حوزه‌های علمیه خراسان و مدیر مدرسه علمیه الحجه(ع) مشهد که مدتی در بستر بیماری بود صبح روز گذشته همزمان با سالروز شهادت حضرت جوادالائمه در سن ۷۳ سالگی دار فانی را وداع گفت.

وی برای اکثر طلاب مشهد چهره ای آشنا و اخلاقی بود چرا که در مدارس مختلف برای ارائه مطالب اخلاقی و طلبگی حاضر می شد و به رعایت اخلاق و معنویت، توجه به درس و بحث و رعایت زی طلبگی بسیار توصیه می کرد.

وی در کنار تدریس و مدیریت موفق یک حوزه، به خطابه و منبر نیز توجه داشت و پیش از این مدتی را در محضر استادانی همچون صالحی، ادیب نیشابوری و سید ابراهیم حجازی بوده و نیز سابقه حضور در نجف، تبلیغ برای امام و مبارزه با شاه را در کارنامه خود داشته که این رویه پس از انقلاب به ارائه خدمات اجتماعی، علمی و تربیتی در جامعه و حوزه و تربیت طلاب اخلاق مدار بدل گشته است.

خبرگزاری رسا درگذشت این عالم ربانی را به خانواده وی و طلاب و شاگردانش تسلیت می گوید./933/پ210/ب1

جواد رستمی
ارسال نظرات
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۱ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۶:۵۰
خدا رحمتش کنه
1
0