۰۲ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۴:۲۷
کد خبر: ۶۵۸۷۰۲
به همت مدرسه علمیه فاطمه الزهرا؛

کلاس‌های علمی، آموزشی و هنری تابستانی ویژه طلاب خواهر برگزار می شود

کلاس‌های علمی، آموزشی و هنری تابستانی ویژه طلاب خواهر برگزار می شود
مدرسه علمیه فاطمه الزهرا(س) کلاس‌های فرهنگی تابستانی را در سه بخش علمی، آموزشی و هنری ویژه طلاب خواهر برگزار می‌کند.

سرکار خانم، مرجان اعتمادیان مدیر مدرسه علمیه فاطمه الزهرا(س) در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا، از برگزاری کلاس‌های فرهنگی ویژه تابستان در این مدرسه علمیه خبر داد و گفت: مدرسه علمیه فاطمه الزهرا(س) کلاس‌های فرهنگی ویژه تابستان را در سه بخش قرآنی و معرفتی، آموزشی و هنری برگزار می‌کند.

وی در خصوص کلاس‌های قرآنی و معرفتی بیان داشت: کلاس‌های قرآن و معرفتی شامل تفسیر، تدبر در آیات، تجوید، حفظ قرآن، صحیفه سجادیه، ‌روخوانی و روان‌خوانی قرآن کریم است.

اعتمادیان به کلاس‌های آموزشی اشاره و بیان داشت: کلاس‌های آموزشی به آموزش احکام، مکالمه عربی و نحو اختصاص دارد و هدف از برگزاری این کلاس‌های آموزشی ارتقای یادگیری و تقویت علمی طلاب و شرکت‌کنندگان است.

مدیر مدرسه علمیه فاطمه الزهرا(س) در خصوص کلاس‌های هنری، عنوان کرد: چرم‌دوزی، تریکوبافی، عروسک بافی، نمد دوزی و خط تحریری ازجمله آموزش‌هایی است که علاقه‌مندان به شرکت در کلاس‌های هنری می‌توانند آموزش ببینند.

وی تأکید کرد: طلاب خواهر باید توجه داشته باشند این کلاس‌ها به شکل مجازی از اول مرداد برگزار شده و علاقه‌مندان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر و ثبت‌نام به لینک https://eitaa.com/joinchat/3331653688Cfb02019cd2 مراجعه کنند./813/ت210/ب1

فاطمه علی آبادی
ارسال نظرات