۰۲ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۸:۳۰
کد خبر: ۶۵۸۷۱۸
آیت الله علوی گرگانی مطرح کرد؛

سرمایه گذاری دشمن برای جدایی و اختلاف افکنی بین حوزه و دانشگاه

سرمایه گذاری دشمن برای جدایی و اختلاف افکنی بین حوزه و دانشگاه
حضرت آیت الله علوی گرگانی با اشاره به تلاش دشمن در راستای اختلاف افکنی میان حوزه و دانشگاه گفت: دشمن برای جدایی افکنی میان حوزه و دانشگاه نقشه های بسیاری دارد.

به گزارش خبرنگار سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، حضرت آیت الله علوی گرگانی پیش از ظهر امروز در دیدار حجت الاسلام احمد حسین فلاحی سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شواری اسلامی با اشاره به تلاش دشمن در راستای اختلاف افکنی میان حوزه و دانشگاه گفت: یکی از دغدغه های امام خمینی(ره) ایجاد وحدت میان این دو نهاد بود.

وی با بیان اینکه ارتباط داشتن حوزه و دانشگاه با همدیگر اسباب حل بسیاری از مشکلات جامعه را فراهم می کند، اظهار کرد: امروز دشمن می خواهد میان حوزه و دانشگاه جدایی بیاندازد، از همین جهت این موضوع را هدف گرفته و از هر طریقی قصد دارد این نقشه شوم خود را عملی کند.

حضرت آیت الله علوی گرگانی با تأکید بر اینکه باید با برنامه ریزی های خوب و کاربردی نقشه های شوم دشمن در زمینه ایجاد جدایی میان حوزه و دانشگاه را خنثی کنیم، خاطرنشان کرد: این دو نهاد باید بیش از پیش با همدیگر ارتباط قوی و مؤثر داشته باشند.

حجت الاسلام فلاحی نیز در ابتدای این دیدار با اشاره به اینکه امروز دشمن هجمه های بسیاری به حوزه های علمیه می کند، ابراز کرد: دفاع از کیان حوزه های علمیه در دستور کار کمیسیون آموزش و تحقیقات قرار دارد و آن را با جدیت دنبال خواهیم کرد.

سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات ضمن ارائه گزارشی از عملکرد این کمیسیون در ارتباط با مسائل حوزوی بیان کرد: امروز حوزه علمیه باید در آموزش عالی کشور جایگاه داشته باشد./841/پ202/ق

ارسال نظرات