۰۴ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۱۲
کد خبر: ۶۵۸۷۹۱
کارشناس مسائل خانواده:

خوب گوش دادن از مهارت‌های زوج های موفق است

خوب گوش دادن از مهارت‌های زوج های موفق است
حجت الاسلام دهنوی خوب گوش دادن به حرف یکدیگر را هنر و مهارت زن و شوهر موفق دانست و گفت: امیرمومنان (ع) می‌فرماید، کسی که خوب گوش می‌دهد، زود بهره می‌برد.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان، حجت الاسلام حسین دهنوی صبح امروز در برنامه پیوند ماندگار که به مناسبت سالروز ازدواج حضرت علی (ع) و فاطمه زهرا (س) از سوی فرهنگسرای علامه فیض کاشانی شهرداری کاشان برگزارشد، گفت: مهارت‌های همنشینی، کلامی، خوب گوش دادن به حرف‌های دیگر و مهارت محبت، سبب تثبیت عشق درزندگی می‌شود.

وی افزود: پیامبراکرم (ص) چهارده قرن قبل می‌فرماید، اگر زن و مرد کنار یکدیگر نشسته و با یکدیگر کلام محبت آمیز داشته باشند ثواب آن با ۷۰ حج مقبول برابر است.

حجت الاسلام دهنوی گوش دادن به حرف یکدیگر را هنر و مهارت زن و شوهر دانست و گفت: امیرمومنان (ع) می‌فرماید، کسی که خوب گوش می‌دهد، زود بهره می‌برد.

وی ادامه داد: بسیاری از مشکلاتی که امروز بانوان با آن روبرو هستند به دلیل بی توجهی و یا کم توجهی مرد به مهارت ابراز محبت است.

همچنین سید هادی مسعودی علوی مدیر فرهنگسرای علامه فیض کاشانی نیز در این برنامه با اشاره به معضل طلاق در کاشان و حاد شدن این معضل در شهرستان، گفت: اجرای برنامه جشنواره «پیوند ماندگار» به مدت ۴ روز از سالروز ازدواج حضرت فاطمه و امیرمومنان (ع) تا به امرور با موضوعات «پیش از ازدواج، تاب آوری، اختلالات جنسی و تثبیت عشق» با حضور اساتید و کارشناسان حوزه خانواده، در راستای معرفی الگو‌های ازدواج از نگاه فرهنگ اسلام ناب بین خانواده‌های کاشانی است./۱۳۰۷/پ310/ب1
محمد ملک آبادی
ارسال نظرات