۰۵ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۳:۳۹
کد خبر: ۶۵۸۸۴۴
انصارالله:

ملت‌های منطقه باید برای مقابله با آمریکای گستاخ موضع خود را یکپارچه کنند

ملت‌های منطقه باید برای مقابله با آمریکای گستاخ موضع خود را یکپارچه کنند
سخنگوی جنبش انصار الله یمن در اظهاراتی با «تحریک آمیز» خواندن اقدام جنگنده‌های آمریکاتأکید کرد: که تمام ملت‌های منطقه باید برای مقابله با آمریکا موضع خود را یکپارچه کنند.
به گزارش بین‌الملل خبرگزاری رسا، «محمد عبدالسلام» سخنگوی جنبش انصارالله یمن، در اظهاراتی تعرض به هواپیمای مسافربری ایران توسط جنگنده‌‌های آمریکا را بشدت محکوم کرد.
به گزارش پایگاه خبری شبکه «المسیره»، سخنگوی جنبش انصار الله در این خصوص گفت: «عملیات تحریک‌آمیز آمریکا علیه هواپیمای مسافربری ایران و نقض حاکمیت سوریه را بشدت محکوم می‌کنیم».
عبدالسلام در ادامه تأکید کرد:‌ «ملت‌های منطقه باید موضع خود را برای مقابله با این آمریکای گستاخ آماده کنند. آمریکا بدون استثنا برای همه یک تهدید محسوب می‌شود».
اظهارات سخنگوی انصارالله در اشاره به اقدام روز پنجشنبه دو جنگنده آمریکایی است که برای یک هواپیمای مسافربری ایرانی در حریم هوایی سوریه مزاحمت ایجاد کردند. هواپیمای مسافربری ایرانی در مسیر خود به سمت فرودگاه بیروت بوده که جنگنده‌‌های مهاجمی به آن نزدیک شدند بطوریکه خلبان مجبور می‌شود ارتفاع هواپیما را به صورت ناگهانی کاهش دهد که این مسئله زخمی شدن شماری از سرنشینان هواپیما را به دنبال داشت.
ارسال نظرات