۰۵ مرداد ۱۳۹۹ - ۲۲:۵۲
کد خبر: ۶۵۸۹۳۰
معاون فرهنگی مدرسه علمیه فاطمیه الیگودرز:

مخاطب شناسی عاملی مهم برای جلوگیری از موازی کاری در عرصه تبلیغ است

مخاطب شناسی عاملی مهم برای جلوگیری از موازی کاری در عرصه تبلیغ است
ابوالحسنی بر ضرورت جلوگیری از موازی کاری برای تبلیغی اثرگذار تاکید کرد و گفت: مهم ترین عامل در این زمینه مخاطب شناسی است.

وجیهه ابوالحسنی، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، بیان داشت: برگزاری مسابقات فرصتی برای تبیین ارزش ها بین نسل نو با زبان هنر است.

معاون فرهنگی مدرسه علمیه فاطمیه الیگودرز افزود: در قالب زبان هنر همچون نقاشی، فیلم و صوت مسابقه ویژه کودکان برای عید غدیر با موضوع سفر به واقعه غدیر برگزار خواهد شد.

وی در ادامه حوزه علمیه را ظرفیتی عظیم برای فعالیت در عرصه تبلیغ عنوان کرد و گفت: هم اکنون به علت شیوع ویروس کرونا از این ظرفیت در فضای مجازی استفاده می شود.

ابوالحسنی بیان کرد: خواهران مبلغ با راه اندازی کانال و گروه هایی در فضای مجازی در راستای پاسخگویی به سؤالات، بیان احکام و مسائل روز و آگاهی بخشی بین نسل نو و تبیین سبک زندگی اسلامی در حال فعالیت هستند.

وی اظهار داشت: استفاده از فرصت هایی همچون فضای مجازی و ظرفیت مبلغان و رسانه بهترین فرصت برای جلوگیری از موازی کاری در انجام فعالیت های تبلیغی است.

ابوالحسنی خاطرنشان کرد: در راستای برنامه ریزی و مدیریت صحیح هر کدام از ظرفیت های تبلیغی و فرهنگی باید با توجه به موضوع مخاطب شناسی انجام وظیفه کنند و نقش خود را در ارتقای فرهنگ دینی جامعه به کار گیرند.

معاون فرهنگی مدرسه علمیه فاطمیه الیگودرز بیان کرد: مخاطب شناسی مهم ترین عامل برای موفقیت در عرصه تبلیغ و گسترش فعالیت های تبلیغی است./۹۴۵۱/ت210/ب1

ارسال نظرات