۰۶ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۱
کد خبر: ۶۵۸۹۴۷
نماینده ولی فقیه در خوزستان:

زحمات کادر درمانی را با رعایت توصیه‌های پزشکی جبران کنیم

زحمات کادر درمانی را با رعایت توصیه‌های پزشکی جبران کنیم
امام جمعه اهواز با بیان اینکه خوزستان در بحث مبارزه با کرونا جزء استان‌های برتر است، گفت: خدمات ارزشمندی از سوی کادر درمانی ارائه شد که زبان در تقدیر و تشکر، کوتاه است.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، حجت الاسلام والمسلمین سید محمدنبی موسوی فرد، نماینده ولی فقیه در خوزستان، صبح امروز در مراسم تقدیر از کادر درمانی بیمارستان شهید منفرد نیاکی با بیان اینکه ایران طی هجمه ویروس کرونا در خط مقدم مبارزه بود، اظهار داشت: ایران را به ناتوانی در نشان دادن ظرفیت‌های مقابله با کرونا متهم کردند، اما کادر درمانی سبب سربلندی ایران اسلامی شد.

نماینده ولی فقیه در خوزستان با بیان اینکه پیش و حتی در آغاز انقلاب اسلامی بسیاری از کادر درمانی غیرایرانی بودند، گفت: کشور‌های فقیر منطقه پزشک داشتند، اما ایران نداشت لکن در ۴۰ سال اخیر کاملا بازسازی بسیار خوبی در حوزه سلامت انجام و توانمندی‌ها مشهود شد.

امام جمعه اهواز با بیان اینکه استان خوزستان در بحث مبارزه با کرونا جزء استان‌های برتر مقابله بود، خاطرنشان کرد: خدمات ارزشمندی از سوی کادر درمانی ارائه شد و زبان در تقدیر و تشکر از این عزیزان بسیار کوتاه است، عزیزانی که شب و روز جهاد کرده و سلامتی خود را تقدیم کرده تا بیماران، سلامتی خود را بازیابی کنند.

حجت الاسلام والمسلمین موسوی فرد با اشاره به اینکه موفقیت‌های کادر درمانی قابل مشاهده است، اظهار داشت: از آنجا که شیوع کرونا و قربانی‌های آن در جهان کماکان ادامه دارد، مردم عزیز توصیه‌های بهداشتی را جدی‌تر بگیرند و تصور نکنند، چون به شیب ملایم رسیدیم پس توصیه‌های بهداشتی را رعایت نکنیم.

وی با بیان اینکه همه دستورالعمل‌ها و توصیه‌های ستاد ملی مبارزه با کرونا باید رعایت شود، گفت: فاصله گذاری اجتماعی و استفاده از ماسک را ادامه بدهیم و اینکه برخی‌ها رعایت نمی‌کنند در حقیقت جان کادر درمانی را به خطر می‌اندازند، کادری که به خاطر احتمال ابتلا به کرونا از حضور در میان اعضای خانواده معذور است./۹۴۵۶/پ210/ب1
ارسال نظرات