۰۶ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۵:۲۹
کد خبر: ۶۵۹۰۰۳
فردا صورت می گیرد؛

برگزاری ویژه برنامه ‎های شهادت امام باقر در حرم رضوی

برگزاری ویژه برنامه ‎های شهادت امام باقر در حرم رضوی
حجت الاسلام گنابادی نژاد با اشاره به ویژه برنامه‎ های حرم رضوی، گفت: ویژه برنامه روز شهادت امام باقر (ع) با سخنرانی نماینده ولی فقیه در استان خراسان رضوی برگزار می شود.

به گزارش خبرگزاری رسا در مشهد، حجت الاسلام حجت گنابادی نژاد معاون تبلیغات اسلامی آستان قدس در گفت و گویی با اشاره به اینکه برنامه‌های متعددی به مناسبت ایام شهادت امام باقر (ع) تدارک دیده شده است تا عموم زائرانی که برای تسلیت شهادت آن حضرت به محضر امام هشتم (ع) مشرف می‌شوند، از آن بهرمند شوند، عنوان کرد: برنامه‌ شب شهادت امام باقر (ع) از غروب دوشنبه ۶ مردادماه در صحن جامع رضوی آغاز خواهد شد.

معاون تبلیغات اسلامی آستان قدس رضوی افزود: همچنین برنامه محوری شب و شام شهادت آن حضرت بعد از نماز مغرب و عشاء در صحن جامع رضوی برگزار می‌شود که در آن حجت الاسلام و المسلمین محمدباقر حیدری کاشانی به ایراد سخنرانی و مداحان اهل‌بیت (ع) به مرثیه‌سرایی شهادت پنجمین امام شیعیان می‌پردازند.

وی گفت: ویژه برنامه روز شهادت امام باقر (ع) از ساعت ۱۱:۱۵ صبح روز سه‎شنبه در مسجد گوهرشاد آغاز می‌شود و در این مراسم آیت‌الله سید احمد علم‌الهدی نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی و امام جمعه مشهد سخنرانی می‌کند.

حجت الاسلام گنابادی نژاد تصریح کرد: همچنین در طول روز کارشناسان پاسخگویی به سوالات اعتقادی در صحن‌ها حضور دارند تا به سوالات زائران عزیز در مورد زندگانی این امام عظیم الشان پاسخ دهند./1399/د102/ب1

ارسال نظرات