۰۶ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۸:۳۹
کد خبر: ۶۵۹۰۲۳
امام جمعه شهرستان مهران:

اشرافیت و تجمل گرایی از ویژگی های تفکر لیبرالیسم است

اشرافیت و تجمل گرایی از ویژگی های تفکر لیبرالیسم است
امام جمعه شهرستان مهران گفت: اشرافیت و تجمل گرایی از خصوصیات زندگی لیبرالیسم است، دشمن به دنبال این است که این سبک را نیز به جوامع اسلامی تزریق کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ایلام، حجت الاسلام سیدعبدالله امینی امروز در دیدار با جمعی از طلاب و روحانیون شهرستان مهران اظهار داشت: یکی از ویژگی ها و امتیازات بارز در جامعه اسلامی نسبت به جوامع غیراسلامی؛ نماز جمعه و جماعت، مسجد و دیگر مراسمات مذهبی است.

امام جمعه شهرستان مهران ادامه داد: نماز جمعه به مانند یک حبل متین باعث تجمع مسلمین می گردد و همین امر خود زمینه ساز وحدت و انسجام جامعه اسلامی است.

این استاد حوزوی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به نقش روحانیون، طلاب و مبلغین دینی در جامعه، گفت: جنگ روانی دشمنان انقلاب وارد فضای مجازی شده است و دشمن با تمام توان خود در حال مدیریت این نبرد است، لذا همه ما به عنوان سربازان اسلام و ولایت باید در برابر این هجمه ها قرار بگیریم.

حجت الاسلام امینی ادامه داد: دشمن امروز علنا افکار و عقاید جوانان و نوجوانان مسلمان را هدف برنامه های الحادی و مخرب خود قرار داده است، لذا در این بین این جوان و نوجوان باید مکانی برای در امان ماندن از این هجمه دشمن داشته باشد که بهترین مکان همین مساجد و کانون های فرهنگی می باشند.

امام جمعه مهران با تاکید بر اینکه یکی دیگر از برنامه های دشمنان تغییر سبک زندگی مسلمانان است، گفت: اشرافیت گرایی و تجمل گرایی از خصوصیات زندگی لیبرالیسم است، لذا دشمن به دنبال این است که این سبک را نیز به جوامع اسلامی تزریق کند.

این استاد حوزوی ادامه داد: از دستگاه های متولی و فرهنگی کشور درخواست داریم که این موضوعات مهم را مدنظر داشته باشند و برای آنها راهکار ارائه دهند، زیرا هر دقیقه برای ما در این بخش حیاتی است.

حجت الاسلام امینی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اینکه توطئه و تشویق جامعه به سمت آنارشیسم یکی از برنامه های همیشگی دشمنان می باشد، گفت: دشمن به دنبال ایجاد یک روحیه کاذب هیجانی در جامعه ایرانی است، لذا از هر وسیله ای به ویژه رسانه برای ایجاد این روحیه کاذب و البته مخرب بهره می برد.

امام جمعه مهران در پایان سخنان خود عنوان داشت: امروز باید طلاب و روحانیون و مبلغان دینی شدیدا احساس وظیفه کنند و به میان جامعه بروند و بعنوان یک مبلغ و کارشناس دینی نقشه های شوم دشمنان برای مردم این آب و خاک را هویدا سازند./1404/پ310/ب1

ارسال نظرات