۰۵ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۹
کد خبر: ۶۵۸۸۷۳
مدیر حوزه علمیه ایلام:

آمریکایی ها به هیچ معاهده و قانون بین المللی پایبند نیستند

آمریکایی ها به هیچ معاهده و قانون بین المللی پایبند نیستند
مدیر حوزه علمیه ایلام گفت: شیطنت و تهدید آمریکایی ها علیه هواپیمای مسافربری ماهان نشان داد که این کشور به هیچ معاهده و قانون بین المللی پایبند نیستند.

حجت الاسلام والمسلمین وعد مرادبیگی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در ایلام، اظهار داشت: جنایت های آمریکایی ها در اقصی نقاط جهان در حال تکرار است و به عینه می بینیم که چشمان نهادهای بین المللی بر روی این جنایات بسته شده است.

مدیر حوزه علمیه ایلام با اشاره به حادثه هواپیمای ماهان، گفت: متاسفانه آمریکایی ها با یکه تازی در جنایت، هر روز عملی غیرانسانی و ضدبشری انجام می دهند که تهدید هواپیمای مسافربری ماهان نمونه بارز و جدید آن بود.

این استاد حوزه علمیه ادامه داد: شیطنت و تهدید آمریکایی ها علیه هواپیمای مسافربری ماهان نشان داد که این کشور به هیچ معاهده و قانون بین المللی پایبند نیست و آنچه برایش حائز اهمیت است، دفاع از منافع رژیم صهیونیستی و ایجاد آشوب در جهان می باشد.

حجت الاسلام والمسلمین مرادبیگی خاطرنشان ساخت: در این جنایت آمریکایی ها به دنبال این بودند که حادثه ای بزرگ را علیه ملت ایران رقم بزنند، از این رو تلاش کردند که هواپیمای ماهان را به سمت پدافند دولت سوریه هدایت کنند تا مورد هدف قرار بگیرد و با این کار به اهداف از پیش تعین شده خود برسند.

مدیر حوزه علمیه ایلام گفت: اما خواست خداوند بر این بود که این حادثه روی ندهد و چهره دروغین دشمنان برای جهانیان هویدا شود.

وی با اشاره به اینکه آمریکا با حضورش به دنبال تامین امنیت رژیم غاصب اسرائیل است، بیان داشت: از روی کار آمدن رژیم جعلی اسرائیل همواره دیده ایم و شنیده ایم که آمریکا به عنوان نگهبان و بادیگارد این رژیم غاصب در خاورمیانه نقش آفرینی کرده است، از این رو یکی از علل حضور آمریکا در خاورمیانه وجود منحوس اسرائیل غاصب است.

حجت الاسلام والمسلمین مرادبیگی ادامه داد: اما با وجود تلاش های همه جانبه آمریکا برای تمدید بقای عمر رژیم غاصب اسرائیل شاهدیم که این رژیم روز به روز ضعیف تر می شود و اکنون از ترس حزب الله و ملت فلسطین خود را در پشت دیوارهای بتنی محصور کرده است و دیگر خبری از شعار «از نیل تا فرات» سردامدارانش نیست.

مدیر حوزه علمیه ایلام گفت: ان شاء الله به زودی جهان اسلام شاهد از بین رفتن این غده سرطانی در منطقه خواهد بود، از این رو بایسته است که جهان اسلام در برابر این کشور جنایتکار و کودک کش وحدت کلمه داشته باشند./1404/ت210/ب1

ارسال نظرات
نظرات بینندگان
امیر رضا
Iran, Islamic Republic of
۰۵ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۴:۱۹
چرا وقتی همه منافقین بعداز سقوط صدام در پادگان اشرف و سپس کمپ لیبرتی ( داخل خاک عراق) جمع و قابل دسترس بودند ، همه را یکجا از بین نبردید ؟
0
0