۰۷ مرداد ۱۳۹۹ - ۰۰:۰۷
کد خبر: ۶۵۹۰۲۶
علمای لبنان در واکنش به شهادت یکی از اعضای حزب الله؛

منتظر پاسخ جبهه مقاومت هستیم

منتظر پاسخ جبهه مقاومت هستیم
در دیدار علمای لبنان و حزب التحاد بیان شد: حق مقاومت برای شهادت علی محسن در سوریه محفوظ است.
به گزارش بین الملل خبرگزاری رسا، علمای لبنان به ریاست شیخ دکتر حسان عبدالله با هیئتی از حزب الاتحاد به ریاست دکترعبد الرحیم مراد در باره اوضاع لبنان گفت و گو کردند.
شیخ عبد الله در این دیدار با اشاره به فشار آمریکا به لبنان و مقاومت اظهار داشت: لبنان حق دست یابی به منابع نفتی و آب های منطقی خود را دارد. باید از اقتصاد وابسته به امریکا رهایی پیدا کنیم و مبارزه با فساد در دستور کار قرار گیرد.
وی حق مقاومت رادر پاسخ به ترور شهید علی محسن در نزدیکی فرودگاه دمشق سوریه را محفوظ دانست و اعلام کرد ما منتظر این پاسخ هستیم.
همکاری با کشور های شرق مثل چین، ایران و عراق و گفت گو با سوریه برای تجارت و انتقال برق از جمله موارد دیگرمطرح شده در این جلسه بود.
علمای حاضر در این جلسه بی طرفی را نقشه دیگر دشمنان برای فشار بر مقاومت مطرح کردند و خاطرنشان ساختند: اعلام بی طرفی به معنای فتنه انگیزی و تاکید بر مواضع رژیم صهیونیستی است.
همچنین علمای لبنان در این دیدار به موضوع طرح معامله قرن، اشاره شد و تصریح کردند: معامله قرن یعنی عدم بازگشت پناهجویان فلسطینی به خانه های خود و باقی ماندن آنها در لبنان. 
گفتنی است که حزب الله لبنان هفته گذشته در این بیانیه اعلام کرد که «مجاهد و رزمنده شهید "علی کامل محسن" (معروف به جواد) از شهرک "عیتیت" واقع در جنوب لبنان، در جریان تهاجم صهیونیست‌ها به اطراف فرودگاه دمشق به درجه شهادت نائل شده است».
ارسال نظرات