۰۷ مرداد ۱۳۹۹ - ۰۰:۰۰
کد خبر: ۶۵۹۰۳۰
آیت الله نابلسی:

راه نجات لبنان از مشکلات، مقاومت است

راه نجات لبنان از مشکلات، مقاومت است
یکی از علمای لبنان، با بیان اینکه این کشور در حال فروپاشی اجتماعی، مذهبی و اخلاقی است، خواستار مقاومت و ایستادگی مردم در برابر این مشکلات شد.
به گزارش بین الملل خبرگزاری رسا، آیت الله شیخ عفیف نابلسی از علمای لبنان در پیامی به مناسبت عید قربان بیان کرد: آنچه برای ملت ما رخ داده فروپاشی اجتماعی و مذهبی و اخلاقی است و ما برای کشور خود به عزت غرور و اقتدار نیاز داریم تا به وسیله فتنه ها و کینه ها و تعصبات قبیله ای دچار سقوط نشویم.
وی افزود: ما در این روزها شدیدترین تحریم های مالی و محاصره اقتصادی را شاهد هستیم تا اینکه تسلیم شرایط آمریکا بشویم و پس از آن باقیمانده ثروت خود را هم انها تصرف کنند اما موضوع تا کی ادامه خواهد یافت؟ تا کی می توان کرامت انسانی در این نقطه نقض شود؟ تا چه مدت ثروت ملی کشور از سوی مفسدان به سرقت یا هدر می رود؟
وی ادامه داد: باید کاری انجام دهیم که ما را به وحدت، قدرت و مذهب توحیدی اصلی خود بازگرداند، اگر خودمان را ضعیف نشان دهیم، تحقیر و اهانت به فرهنگ ما بیشتر خواهد شد. بنابراین، ما خواستار مقاومت هستیم تا در همه ابعاد زندگی یک دیدگاه محکم وجود داشته باشد.
شیخ عفیف نابلسی اظهار داشت: در یک جنگ نظامی، فرهنگی، اخلاقی و ارزشی، ما نیازمند مقاومت هستیم. در کشاورزی و صنعت و علم و دانش هم به مقاومت نیاز داریم. اگر ما با شهادت، امنیت خودمان را تامین نکنیم، شکست برای همیشه در انتظار ما خواهد بود.
وی در پایان گفت: در این تعطیلات عید که خداوند متعال آن را مقدمه ای برای دوران جدید قرار داده است، ما از همه انسان های منطقه و جهان می خواهیم که از ترس رهایی یابند و به خدا خالق جهانیان که عدالت و نیکوکاری را سفارش کرده است، بازگردند و از فحشا و منکر دوری کنند.
ارسال نظرات
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۷ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۵۱
متن گزارش دیدبان حقوق بشر درباره وضع حقوق بشر در امریکا را می خواندم. یک کلمه هم ننوشته که امریکا در تحریم های اخیر علیه کشتی رانی ایران، حتی روی کاغذ، غذا و دارو را استثنا نکرده است.
0
0