۰۷ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۷:۲۹
کد خبر: ۶۵۹۱۰۴
امام جمعه ازنا:

راه اندازی سطح ۳ امری ضروری برای ادامه تحصیل طلاب شهرستان ازنا است

راه اندازی سطح ۳ امری ضروری برای ادامه تحصیل طلاب شهرستان ازنا است
حجت الاسلام سپهوند بر ضرورت راه اندازی سطح سه در حوزه علمیه خواهران ازنا تاکید کرد و گفت: این امر لازمه ادامه تحصیل و پرداختن به تبلیغ در شهرستان است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت الاسلام علی سپهوند، ظهر امروز در دیدار با مدیر و کادر حوزه علمیه خواهران ازنا که در دفتر امام جمعه این شهرستان برگزار شد، گفت: با پیگیری لازم باید زمینه راه اندازی سطح سه برای طلاب فراهم شود.

امام جمعه ازنا خاطرنشان: راه اندازی سطح سه فرصتی را فراهم می سازد تا طلاب برای ادامه تحصیل دغدغه مهاجرت نداشته باشند و در محل زندگی خود ادامه تحصیل بدهند.

وی اظهار داشت: ادامه تحصیل طلاب در مدرسه علمیه خواهران ازنا فرصتی را فراهم می سازد تا طلاب در عرصه تبلیغ به خوبی نقش آفرینی کنند.

حجت الاسلام سپهوند تصریح کرد: با فراهم ساختن زمینه تحصیل طلاب می توان جلوی هجرت طلاب را گرفت و از این ظرفیت ها در شهرستان در عرصه های مختلف به ویژه در راستای تربیت نسلی آینده ساز و رشد فرهنگ و معنویت در جامعه بهره مند شد.

وی خاطرنشان کرد: ارتقای توان تبلیغی طلبه در کنار تحصیل و رشد علمی از دیگر ضروریاتی است که باید مورد توجه قرار گیرد./۹۴۵۱/پ310/ب1

ارسال نظرات