۲۵ دی ۱۳۹۸ - ۱۷:۱۳
کد خبر: ۶۳۵۴۷۶
حجت الاسلام شاملویی:

کسب علوم و فنون تبلیغی لازمه موفقیت در رسالت تبلیغی است

کسب علوم و فنون تبلیغی لازمه موفقیت در رسالت تبلیغی است
معاون آموزش حوزه علمیه دورود گفت: طلاب رسالت خطیری در عرصه تبلیغ بر دوش دارند و در این راستا باید همواره در پی کسب علم و دانش باشند.

حجت الاسلام احمد شاملویی، معاون آموزش مدرسه علمیه آیت الله بروجردی دورود، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، بیان داشت: طلاب رسالت خطیری در عرصه تبلیغ بر دوش دارند و در این راستا باید همواره در پی کسب علم و دانش باشند.

وی با تأکید بر اینکه طلاب باید فنون و بایسته های تبلیغی را فرا گیرند، خاطرنشان کرد: تحصیل طلبه در مراکز تخصصی امری مهم برای رشد علمی و تبلیغی است.

حجت الاسلام شاملویی ادامه داد: طلاب باید همواره به مسائل روز جامعه آگاه باشند و توانایی تبلیغی خویش را در راستای پاسخگویی به این نیازها ارتقا بخشند.

وی در بخش دیگری از سخنان خویش بیان داشت: در حوزه علمیه نیز باید به بایسته های تبلیغی برای فعالیت طلبه در فضای مجازی، محیط های آموزشی و دیگر اماکن توجه شود و دوره های ویژه آموزشی تبلیغی برای طلاب برگزار شود.

معاون آموزش مدرسه علمیه آیت الله بروجردی دورود آشنا سازی طلاب با مهارت ها و فنون جدید را ضروری خواند و خاطرنشان کرد: در این زمینه می توان از ظرفیت مراکز تخصصی حوزه علمیه بهره مند شد.

وی در ادامه افزود: طلبه همواره باید در کنار تحصیل و فراگیری علوم دینی به انجام امور تبلیغی نیز بپردازد و در عرصه تبلیغ، ترویج و تبیین ارزش های دینی و مفهوم سازی در جامعه نقش آفرینی کند.

حجت الاسلام شاملویی بیان داشت: طلاب باید خوب درس بخوانند و معارف و علوم دینی را به خوبی فرابگیرند و بتوانند آنچه را در حوزه علمیه می آموزند در اختیار مردم قرار دهند و در عرصه روشنگری و هدایت دینی جامعه ایفای نقش کنند./9451/ت310/ب1

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات