۲۵ دی ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۲
کد خبر: ۶۳۵۳۴۷
استاد حوزه علمیه مازندران:

اخلاص توأم با شجاعت و تدبیر شاخصه سپهبد سلیمانی بود

اخلاص توأم با شجاعت و تدبیر شاخصه سپهبد سلیمانی بود
حجت الاسلام شعبانی، برجسته‌ترین ویژگی سردار سپهید شهید سلیمانی را اخلاص توأمان با شجاعت و تدبیر دانست.
حجت الاسلام غفار شعبانی، مدیر مدرسه علمیه مصطفی خان ساری در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، به حضور بی نظیر مردم در تشییع پیکر پاک و مطهر سپهبد شهید سلیمانی اشاره کرد و گفت: جایگاه امروز این سردار رشید اسلام ثمره یک عمر مجاهدت، تلاش و اخلاص سپهبد شهید سلیمانی است.
 
وی، اخلاص، دائم الذکر بودن، تعبد و تهجد را رمز ماندگاری سردار سپهبد شهید سلیمانی دانست و افزود: سپهبد شهید سلیمانی، چون برای خدا حرکت کرد خداوند متعال نیز او را در مسیری که در پیش گرفته بود یاری کرد و نام این شهید بزرگوار نه تنها در ایران بلکه در سراسر جهان پر آوازه شد.
 
استاد حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که دشمنان از شنیدن نام سپهبد شهید سلیمانی وحشت داشتند، گفت: این سردار شهید همه نقشه‌ها و توطئه‌های دشمنان امت اسلامی را در منطقه به بن بست کشاند.
 
حجت الاسلام شعبانی با بیان این که سپهید شهید سلیمانی در قلب ملت ایران جای دارد، خاطرنشان کرد: عشق به سردار سلیمانی را خداوند در دل ملت ایران بلکه ملت‌های منطقه و جهان جای داد.
 
مدیر مدرسه علمیه مصطفی خان ساری با اشاره به این که سپهبد شهید سلیمانی از دشمن هراسی نداشت، چون دل به خداوند متعال بسته بود، تصریح کرد: این سردار رشید اسلام به دلیل ایمان قوی که داشت همواره در میدان نبرد با دشمن حاضر می‌شد.
 
استاد حوزه علمیه مازندران، برجسته‌ترین ویژگی این مرد بزرگ را اخلاص توأمان با شجاعت و تدبیر دانست و خاطرنشان کرد: این ویژگی و شاخصه سپهبد شهید سلیمانی موجب محبوبیت وی در میان ملت‌های مسلمان و حتی غیر مسلمان جهان شد.
 
حجت الاسلام شعبانی با اشاره به این که سپهبد شهید سلیمانی همواره بدون تظاهر و خودنمایی به انجام تکلیف و رسالت خود می‌پرداخت، بیان داشت: شهادت این سردار رشید اسلام چشمان دشمنان را بازکرد که بتوانند عظمت ملت مارا ببینند و در مقابل آن خضوع کنند.
 
وی با بیان این که شهادت سپهبد شهید سلیمانی یک تحول و حرکت عظیمی را در کشور و منطقه ایجاد کرد، خاطرنشان کرد: دامنه این تحول تنها در خاورمیانه محدود نماند بلکه به سراسر جهان نیز تسری پیدا کرد.
 
استاد حوزه علمیه مازندران با تأکید براین که امروز راه سپهبد شهید سلیمانی باید با قدرت بیشتری ادامه پیدا کند، بیان داشت: آرمان‌های این سردار رشید اسلام باید با خروج آمریکایی‌های تروریست در منطقه محقق شود./950/ت303/ب1
افشین ایمانی
ارسال نظرات