۰۷ مرداد ۱۳۹۹ - ۲۱:۴۱
کد خبر: ۶۵۹۱۲۹
امام جمعه شهرستان بیجار:

مشکلات معیشتی نتیجه بی تفاوتی برخی از دولتمردان است

مشکلات معیشتی نتیجه بی تفاوتی برخی از دولتمردان است
امام جمعه بیجار گفت: تداوم مشکلات اقتصادی و معیشتی ناهنجاری های بسیاری به دنبال دارد که بی شک عاملان این ناهنجاری ها مدیرانی هستند که شیوه بی تفاوتی را پیشه کرده اند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کردستان، حجت الاسلام علی مرادی عصر امروز در دیدار با جمعی از طلاب بیجاری، با اشاره به فرا رسیدن دهه ولایت، عنوان کرد: دهه ولایت، در مذهب شیعه دهه ای بسیار مهم و سرنوشت ساز است، لذا باید جشن های این دهه به بهترین نحو ممکن برگزار شوند.

امام جمعه شهرستان بیجار با اشاره به اینکه ائمه جمعه از داشته های معنوی و باارزش مذهب شیعه هستند، گفت: بی شک وجود ائمه اطهار علیهم السلام بعد ار رحلت رسول اکرم (ص) باعث شد که اسلام ناب محمدی سینه به سینه منتقل شود و از تحریف دشمنان و بدخواهان در امان باشد.

این استاد حوزه علمیه با تأکید بر اینکه امامان در بحث علمی و معرفتی جایگاه خاص در دین اسلام دارند، افزود: اگر مطالعه ای جامع در زندگی و سیره ائمه اطهار علیهم السلام داشته باشیم، متوجه علم، درایت، مردم داری، دیانت و... این عزیزان و بزرگان دین  خدا خواهیم شد، لذا حرکت در مسیر ائمه اطهار ما را در برابر ناملایمات روزگار بیمه خواهد کرد.

حجت الاسلام مرادی در بخش دیگری از سخنان خود با انتقاد از وضعیت معیشتی مردم، بیان داشت: از مسؤولان و مدیران ارشد به ویژه دولتمردان می خواهیم که هرچه سریعتر این وضعیت را تغییر دهند زیرا این وضعیت به هیچ وجه در شأن ملت انقلابی و ولایتمدار ایران اسلامی نیست.

وی ادامه داد: تداوم مشکلات اقتصادی، شغلی و معیشتی به دنبال خود ناهنجاری های بسیاری به دنبال دارد که بی شک عاملان و بانیان این ناهنجاری ها همان مدیرانی هستند که به نوعی شیوه بی تفاوتی را پیشه کرده اند.

امام جمعه بیجار در ادامه سخنان خود گفت: ملت ایران، مردمانی بی ادعا، کم توقع و وفادار هستند و این موضوع را در هشت سال دفاع مقدس، حضور در عرصه های ملی و... به عینه به نمایش گذاشته اند، لذا دولتمردان این موارد را ببیند و اجازه ندهند که بیش از این مشکلات اقتصاد زمینه ساز مشکلات روحی و روانی برای عامه مردم شود.

حجت الاسلام مرادی اظهار داشت: متأسفانه در عمر تقریبا 8 ساله دو دولت یازدهم و دوازدهم انرژی این دولت ها بیشتر در حوزه مسائل خارجی هزینه شد ولی بازخورد مثبتی برای کشور نداشت و به جرأت می توان گفت که برجام برای ملت ایران نه تنها دستاوردی نداشت، بلکه زمینه ساز تحریم های بیشتر شده است.

این استاد حوزوی گفت: امیدواریم نگاه دولت به مسائل کشور و داخلی تغییر کند و انرژی خود را در راه اصلاح ساختار اقتصاد و ثبات بازار متمرکز کند تا بیشتر از این شاهد اجحاف علیه مردم نباشیم./1401/پ210/ق

ارسال نظرات