۰۸ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۷:۰۶
کد خبر: ۶۵۹۲۱۷
حجت الاسلام والمسلمین حسینی شاهرودی:

آمریکایی ها امروز رسما شکست خود در برابر ملت ایران را پذیرفته اند

آمریکایی ها امروز رسما شکست خود در برابر ملت ایران را پذیرفته اند
نماینده ولی فقیه در کردستان گفت: آمریکایی ها امروز علنا و رسما شکست خود در برابر ملت ایران را پذیرفته اند و علت این شکست را باید رهبری مقتدرانه امام خامنه ای دانست.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کردستان، حجت الاسلام والمسلمین سیدمحمد حسینی‌شاهرودی ظهر امروز در دومین جلسه ستاد امر به معروف و نهی از منکر کردستان، گفت: همیشه ارتباط با خداوند متعال انسان را در روزهای سخت نجات داده است و یکی از بهترین روزها برای ارتباط بیشتر با خداوند متعال روز عرفه می باشد.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان ابراز کرد: اگر امروز شاهد ناملایمات دنیا هستیم، بی شک این وضعیت معلول رفتار و کردار غیرانسانی و غیرخدایی افرادی است که قوانین الهی را پایمال می کنند.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی شاهرودی افزود: خداوند در کتاب های آسمانی به صراحت مردم را به اطاعت از پیامبران دعوت کرده است و عنوان کرده که حرکت در مسیر انبیای الهی زمینه ساز سعادت دنیوی و اخروی خواهد بود.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به نوسان در برخی از خدمات رسانی ها، عنوان داشت: امروز مردم باید شرایط ویژه جامعه را درک و در مصرف آب، برق و... نهایت صرفه جویی را اعمال کنند.

این استاد حوزوی ادامه داد: برای جلوگیری از اتلاف انرژی و نیز افزایش بی رویه مصرف آب و برق نیازمند مدیریت درست و برنامه ریزی دقیق در کشور به ویژه در کردستان هستیم، البته مردم نیز باید در این راه ما را یاری کنند.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی شاهرودی گفت: تاریخ بشر به خوبی نشان داده است که همواره شیطان به دنبال ایجاد فساد در راه سعادت انسان بوده و با ایجاد فقر و تباهی به دنبال عملی کردن این نیت پلید خود بوده است.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان خاطرنشان ساخت: کسانی که تسلیم هوای نفس و شیطان شده اند در ورطه نابودی قرار گرفته اند و زندگی اخروی خود را از دست داده اند.

نماینده مردم استان کردستان در مجلس خبرگان رهبری بیان کرد: خدا شیاطین را به 2 بخش شیطان انس و جن تقسیم می‌کند و در تقسیم‌بندی، شیاطین انس به مراتب خطرناک‌تر از شیاطین جن هستند.

وی تصریح کرد: شیاطین جن انسان را وسوسه می‌کنند ولی شیاطین انس برای انسان برنامه‌ریزی می‌کنند و به صورت سازمان یافته انسان‌ها را به دام می‌اندازند.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی شاهرودی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: از ابتدای اسلام تا کنون دشمنان مسلمین همواره به دنبال رسیدن به خواسته شیطانی خود که همان شکست اسلام می باشد بوده و هستند و این امر به کرار در قرآن مجید بیان شده است.

وی با اشاره به اینکه آمریکا نماد بارز یک شیطان بزرگ در عالم بشریت است، افزود: آمریکا به عنوان شیطان بزرگ امروز دشمنی های خود علیه اسلام و ملت ایران را عیان و هویدا ساخته است و با تمام توان خود به دنبال تخریب دین و معنویت در جهان است.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی شاهرودی اظهار داشت: با این وجود آمریکایی ها امروز علنا و رسما شکست خود در برابر ملت ایران را پذیرفته اند و علت این شکست را باید رهبری مقتدرانه امام خامنه ای دانست که با تدابیر حکیمانه خویش همیشه زمینه ساز شکست دشمنان اسلام وانقلاب بوده اند.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان با اشاره به اینکه دشمنان ایران، ملت ایران را هدف تهاجم های فرهنگی، اقتصادی و... قرار داده اند، گفت: ایجاد آشوب، ایجاد ناهنجاری ها، ایجاد فرقه های منحرف و... تنها بخشی از برنامه های تخریبی دشمنان این نظام است.

وی به برخی از برنامه های دشمنان علیه ملت ایران اشاره کرد و عنوان داشت: ایجاد ناهنجاری های اجتماعی و فرهنگی، کاهش جمعیت مسلمانان به ویژه شیعیان و... تنها بخشی از برنامه بلندمدت دشمن برای ضربه زدن به این انقلاب و نظام الهی است./1401/پ210/ب1

ارسال نظرات