۱۰ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۳:۱۶
کد خبر: ۶۵۹۳۰۶
جبهه العمل اسلامی لبنان؛

آمریکا، عامل اصلی مشکلات لبنان است

آمریکا، عامل اصلی مشکلات لبنان است
جبهه العمل اسلامی طی بیانه ای خاطر نشان کرد: بحران های اقتصادی لبنان به اذعان صهونیستی از سوی دولت امریکا بر لبنان وضع شده است.
به گزارش بین الملل خبرگزاری رسا، جبهه العمل اسلامی لبنان در بیانه ای به مناسبت حلول عید قربان خاطر نشان کرد: این عید را به مردم لبنان و مسلمانان تبریک و تهنیت عرض می کنیم و امیدواریم که خداوند امنیت و استقرار و صلح و ثبات را در سراسر کشور عزیزمان فراهم گرداند وب حران های اقتصادی و مالی که از سوی دولت آمریکا و دونالد ترامپ به ما و کشور های منطقه تحمیل شده است و رژیم صهیونیستی به آن اذعان می کند، رفع شود.
جبهه العمل اسلامی به همین مناسبت تأکید می کند که ضروریست که در داخل کشور با یکدیگر متحده شده و همه رقابت های سیاسی و درگیری ها متوقف شود و همه آماده مقابله با تمام امکانات ارائه شده با تهدیدهای رژیم خیانتکار صهیونیستی باشند. همچنین مقابله با همه گیری کرونا و جلوگیری از انتشار این بیماری و کاهش گسترش آن باید جدی گرفته شود، لذا لازم است که همه شهروندان و ساکنان لبنانی، اقدامات احتیاطی و کلیه اقدامات پیشگیرانه به ویژه مواردی که توسط وزارت بهداشت و مسؤولان ذیصلاح صادر شده انجام دهند، به ویژه که شاهد وخیم شدن بحران و افزایش تعداد افراد مبتلا به این بیماری به صورت بی سابقه و ترسناک هستیم.
جبهه العمل اسلامی تصریح کرد: وظیفه شرعی و قانونی همه ما را به آگاهی، هوشیاری و مسؤولیت پذیری، برای حفظ سلامتی خود، خانواده ها، نزدیکان ما، جوانان، زنان و فرزندانمان می طلبد و جامعه را باید از لغزش به سمت پرتگاه حفظ کرد.
ارسال نظرات