۰۹ مرداد ۱۳۹۹ - ۲۰:۳۵
کد خبر: ۶۵۹۳۲۵
حجت الاسلام میرزایی:

دولت پیر، خسته و مأیوس راهی جز فرافکنی ندارد

دولت پیر، خسته و مأیوس راهی جز فرافکنی ندارد
نماینده مجلس با اشاره به اینکه دولت بی تدبیر و بی برنامه بار مشکلات را روی دوش مردم می اندازد، گفت: دولتی که پیر، خسته، مأیوس و بی تدبیر است راه حلی جز فرافکنی ندارد.

حجت الاسلام حسین میرزایی نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، با اشاره به حاشیه پردازی ها و عدم پاسخگویی دولتمردان نسبت به مشکلات کشور گفت: دولتی که پیر، خسته، مأیوس و بی تدبیر است راه حلی جز فرافکنی ندارد.

وی ادامه داد: دولت از آن جهت که برنامه و تدبیری برای حل مشکلات اقتصادی ندارد همواره با فرافکنی و حاشیه سازی از پاسخگویی سر باز می زند.

حجت الاسلام میرزایی با اشاره به اینکه دولت بی تدبیر و بی برنامه بار مشکلات را روی دوش مردم می اندازد، خاطرنشان کرد: امروز مجلس در راستای بهبود معیشت زندگی مردم طرح هایی همچون طرح مالیات بر خانه های خالی و تعیین کالا برگ برای دهک های کم درآمد و پایین در نظر گرفته است تا مقداری از بار مشکلات مردم کاسته شود.

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی به تبیین راهکارهایی برای خروج از مشکلات کشور پرداخت و عنوان کرد: دولت باید برای برون رفت از مشکلات اقتصادی به سیاست های اقتصاد مقاومتی توجه ویژه داشته باشد، اما متأسفانه دولتمردان به این موضوع توجه چندانی ندارند.

وی تأکید کرد: همچنین به عنوان مثال در کشور زمین های زیادی وجود دارد که برای کاربری های تعریف شده می توان به طور رایگان در اختیار مردم قرار دهیم تا هزینه زمین از کسب و کار، مسکن و کشاورزی حذف شود؛ دولت باید به این مسائل توجه داشته باشد تا بتوانیم بحران های اقتصادی را پشت سر بگذاریم./841/ت302/ف

ارسال نظرات
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۱ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۳:۰۵
چه عجب یه اشاره ای یه جا به این موضوع شد. خدا خیرتون بده
0
0