۱۹ تير ۱۳۹۹ - ۱۷:۴۹
کد خبر: ۶۵۷۴۲۱
حجت الاسلام میرزایی:

مجلس یازدهم هرگز در پیگیری حقوق مردم مسامحه نخواهد کرد

مجلس یازدهم هرگز در پیگیری حقوق مردم مسامحه نخواهد کرد
نماینده مجلس شورای اسلامی نظارت بر عملکرد دستگاه‌ها را مهم‌ترین وظیفه مجلس دانست و گفت: مجلس یازدهم هرگز در پیگیری حقوق و منافع مردم مسامحه نخواهد کرد.

حجت الاسلام حسین میرزایی نماینده مردم اصفهان در مجلس یازدهم، در گفت‌وگو با خبرنگار سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، مفاسد اقتصادی از جمله رانت خواری و اختلاس را عامل نابودی منابع و ذخایر کشور دانست و گفت: مبارزه با فساد نه تنها یک امر عقلانی بلکه شرعی، اخلاقی و قانونی است.

وی اقدامات قوه قضاییه در مبارزه با فساد را ستود و ادامه داد: در حال حاضر آیت الله رییسی به عنوان رییس قوه قضاییه کار مبارزه با فساد در قوه قضاییه و دیگر دستگاه های دولتی را با قوت و قدرت آغاز کرده و این تازه شروع کار است.

حجت الاسلام میرزایی با بیان اینکه مجلس یازدهم هرگز در پیگیری حقوق و منافع مردم مسامحه نخواهد کرد، اظهار داشت: برخورد و مقابله مجلس یازدهم در مبارزه با فساد محکم و جدی است.

نماینده مردم اصفهان در مجلس یازدهم نظارت بر عملکرد دستگاه‌ها را مهم‌ترین وظیفه مجلس برشمرد و گفت: مجلس یازدهم مجلسی نوپا است و این نظارت را ابتدا از خود آغاز کرده و بر عملکرد دستگاه ها نیز نظارت می کند./813/ت303/ف

فاطمه علی آبادی
ارسال نظرات