۱۲ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۲۹
کد خبر: ۶۵۹۴۶۵
حجت الاسلام خوبانی:

مسؤولان به جای شعار دادن برای مهار قیمت ها و ایجاد ثبات در بازار اقدام کنند

مسؤولان به جای شعار دادن برای مهار قیمت ها و ایجاد ثبات در بازار اقدام کنند
استاد حوزه علمیه گفت: به دلیل عدم نظارت و برنامه ریزی مناسب از سوی مسؤولان، افزایش تورم و بی ثباتی در بازار را شاهدیم و باید دولتمردان به جای شعار دادن کار کنند.

حجت الاسلام مهدی خوبانی، استاد حوزه علمیه مازندران در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در مازندران، با تأکید بر این که همان طور که مقام معظم رهبری نیز فرمودند راه علاج تحریم ها مذاکره و عقب نشینی نیست، گفت: تکیه بر توانمندی و ظرفیت های داخلی تنها راه عبور کشور از تحریم های دشمن است.

وی با بیان این که متأسفانه برخی ها در داخل با آدرس غلط دادن به مردم تلاش می کنند بر ضعف های خود سرپوش بگذارند، افزود: مذاکره و کوتاه آمدن در برابر آمریکا، به معنای عقب نشینی از آرمان های انقلاب و زانو زدن در برابر آمریکای جنایت کار است.

حجت الاسلام خوبانی با تأکید بر این که ملت ایران هیچ گاه تسلیم خواسته های آمریکای جنایت کار نخواهند شد، خاطرنشان کرد: جنایت هایی که حاکمان فاسد آمریکا علیه ملت ایران در چهل سال اخیر مرتکب شده اند، تا ابد در اذهان این ملت باقی خواهد ماند.

مدیر مدرسه علمیه محمدیه قائمشهر با بیان این که برجام سند روشنی از فریبکاری و دروغگویی مقامات آمریکایی و اروپایی است، تصریح کرد: همان طور که مقام معظم رهبری نیز فرمودند در برجام خسارت های بسیاری به کشور وارد شد.

استاد حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که هدف آمریکا و اروپا از مذاکره با ایران اسلامی، قطع کردن بال های قدرت و عزت این ملت است، خاطرنشان کرد: مذاکره با چنین دولت هایی یک اشتباه استراتژیک است که خسارت های جبران ناپذیری را برای کشور به بار خواهد آورد.

حجت الاسلام خوبانی با بیان این که کسانی که همچنان بر طبل مذاکره با آمریکا و اروپا می کوبند باید بدانند راه علاج مشکلات کشور مذاکره با یک کشور جنایت کار نیست، تصریح کرد: به جای مذاکره، ظرفیت های داخلی را برای برون رفت از مشکلات باید فعال کرد.

وی با بیان این که تحریم ها فرصت مناسبی را به وجود آورد تا کشور از وابستگی به بودجه نفتی رهایی پیدا کند، خاطرنشان کرد: دولت و مجلس باید به دنبال کشف توانایی های جدیدی برای رشد و پیشرفت کشور باشند و از این وابستگی بی حاصل خلاص شوند.

استاد حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که متأسفانه به دلیل عدم نظارت و برنامه ریزی مناسب از سوی مسؤولان، افزایش تورم و بی ثباتی در بازار را شاهد هستیم، تصریح کرد: مسؤولان به جای شعار دادن و سخنرانی کردن، در جهت مهار قیمت ها و ایجاد ثبات در بازار اقدام کنند./950/ت310/ب1

ارسال نظرات