۱۲ مرداد ۱۳۹۹ - ۲۲:۱۳
کد خبر: ۶۵۹۵۲۴

تشریح فعالیت های جهادی طلاب مدرسه علمیه زینب کبری

تشریح فعالیت های جهادی طلاب مدرسه علمیه زینب کبری
مسگرزاده گفت: گروه جهادی رهروان عقیله بنی‌هاشم(س) مدرسه علمیه حضرت زینب کبری(س) به کمک خیرین ۶ راس گوسفند به مناسبت عید قربان ذبح و گوشت آن را بین نیازمندان توزیع کردند.

سرکار خانم، سمیه مسگرزاده معاون فرهنگی مدرسه علمیه حضرت زینب کبری(س)، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا، از اقدامات و فعالیت‌های گروه جهادی رهروان عقیله بنی‌هاشم(س) در نیمه اول مردادماه خبر داد و گفت: گروه جهادی رهروان عقیله بنی‌هاشم(س) مدرسه علمیه خواهران حضرت زینب کبری(س) به کمک خیرین در سالروز عید سعید قربان 6 رأس گوسفند ذبح و گوشت آن بین نیازمندان توزیع کردند.

وی افزود: قربانی روز عید سعید قربان به نیت سلامتی امام زمان(عج) و به همراه بسته‌های معیشتی که توسط بانوان جهادی و خیرین تهیه‌شده بود به خانواده‌های نیازمند تحویل داده شد.

معاون فرهنگی مدرسه علمیه حضرت زینب کبری(س) در ادامه بیان داشت: این گروه جهادی از ابتدای شیوع ویروس کرونا و با پیام رهبر معظم انقلاب مبنی بر رزمایش مواسات و کمک مؤمنانه در چندین مرحله بسته‌های معیشتی و بهداشتی بین نیازمندان و افراد آسیب‌پذیر توزیع کرده است.

مسگرزاده به اقدام جالب و تحسین‌برانگیز دیگر این گروه جهادی اشاره و عنوان کرد: ازجمله اقدامات دیگر گروه جهادی رهروان عقیله بنی‌هاشم(س) در نیمه اول مردادماه می‌توان به تهیه جهیزیه و کارت هدیه برای یک زوج جوان که زندگی مشترک خود را با حضور در آستان مقدس یکی از امامزادگان  واجب التعظیم آغاز کردند، اشاره کرد./813/ت210/ب1

فاطمه علی آبادی
ارسال نظرات