۱۳ مرداد ۱۳۹۹ - ۰۴:۰۰
کد خبر: ۶۵۹۵۳۵
شهید مدافع حرم عارف کایدخورده:

قیامت، یقه‌تان را می‌گیرم اگر...

قیامت، یقه‌تان را می‌گیرم اگر...
شهید مدافع حرم عارف کایدخورده، وصیت‌نامه‌ای کوتاه از خود به‌جا گذاشته و در آن نوشته است: «پیرو ولایت فقیه باشید؛ قیامت یقه‌تان را می‌گیرم اگر ولی فقیه را تنها بگذارید.

به گزارش خبرگزاری رسا، شهیدعارف کایدخورده از جمله شهدای مدافع حرم اهل استان خوزستان است که به دلیل مخالفت لشگر خوزستان با اعزام وی از طریق لشگر گیلان به مناطق عملیاتی مبارزه با تکفیری‌ها اعزام شد. وی متولد ۲۴ مرداد ۱۳۷۱ بود.

وی جوانی باوقار و خوش اخلاق بود که به گفته نزدیکانش، آگاهانه و با مطالعه قدم در راه دین گذاشت و در این راه جان خود را فدا کرد؛ در حالی که در اوج جوانی قرار داشت و به دانشگاه نیز راه یافته بود اما شهادت را برگزید. عارف کایدخورده در زمینه هنر نیز سررشته داشت.

وی در زمینه تئاتر فعالیت داشت و در تعزیه نقش‌آفرینی می‌کرد. ویدئویی از رجزخوانی زیبای این شهید، در حضور شهید حاج قاسم سلیمانی موجود است که گویای توانایی عارف، در روایتگری و هنر است.  عارف کایدخورده، روز یکشنبه ۲۸ آبان ۹۶ و سالروز شهادت حضرت علی بن موسی الرضا(ع) در مقابله با تروریست‌های تکفیری در شهر البوکمال استان دیرالزور سوریه به شهادت رسید.
شهید مدافع حرم عارف کایدخورده، وصیت‌نامه‌ای کوتاه از خود به‌جا گذاشته و در آن نوشته است: «پیرو ولایت فقیه باشید؛ قیامت یقه‌تان را می‌گیرم اگر ولی فقیه را تنها بگذارید.»
در یادداشت دیگری که به این شهید منسوب شده، آمده است: «می‌رویم به پیشواز گلوله‌هایی که سینه‌هایمان را سرد می‌کند از داغ‌هایتان... و شما می‌مانید و دو چیز. اولی: خون ما و پیروی از ولایت فقیه دومی؛ دنیا و هوای نفستان. یادتان باشد؛ قیامت باید در چشمان تک‌تک شهدا زل بزنید و جواب بدهید.»

منبع: کیهان
ارسال نظرات