۱۳ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۲۶
کد خبر: ۶۵۹۵۵۴
مسوُول دفتر نمایندگی ولی فقیه در امور اهل سنت کرمانشاه:

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در ایجاد وحدت نقش مؤثری دارد

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در ایجاد وحدت نقش مؤثری دارد
حجت الاسلام فاضلی گفت: شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در ایجاد همبستگی بین تشکل‌ها و جناح‌های سیاسی در برگزاری آیین‌های مذهبی و ملی نقش اثرگذاری داشته است.

به گزارش خبرگزاری رسا در کرمانشاه، حجت الاسلام حجت‌الله فاضلی با اشاره به اینکه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی نهادی انقلابی و فراسازمانی است، افزود: نهاد شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی براساس نیاز واقعی و صادقانه در کشور به وجود آمد و در طول سال های متمادی با تحولات گوناگون، آن نیاز اولیه را همواره موردنظر داشته و حق عمل و اقدام را به جا آورده است.

مسوُول دفتر نمایندگی ولی فقیه در امور اهل سنت کرمانشاه با بیان اینکه این نهاد به موجب قانون، متشکل از ۲۰ دستگاه اجرایی، نهاد انقلابی و نیروهای نظامی و انتظامی است، رسالت خطیر این شورا  را سیاست‌گذاری، برنامه ریزی، سازماندهی، نظارت راهبردی و مدیریت برگزاری مراسم و مناسبت های ملی، مذهبی، سیاسی و انقلابی کشور دانست.

وی با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب ادامه داد: به فرموده مقتدای عظیم الشان امت اسلامی، شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی یکی از کهن ترین و با سابقه ترین نهادهای نظام جمهوری اسلامی ایران است.

مسوُول دفتر نمایندگی ولی فقیه در امور اهل سنت کرمانشاه در ادامه گفت: نهاد شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی براساس نیاز واقعی و صادقانه در کشور به وجود آمد و در طول سال های متمادی با تحولات گوناگون، آن نیاز اولیه را همواره مورد نظر داشته و حق عمل و اقدام را به جا آورده است.

حجت الاسلام فاضلی اظهار داشت: طبق فرموده رهبر معظم انقلاب مجموعه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در طول این سالها همچنان در خط درست و صراط مستقیم حرکت کرده، لحظه ها را شناخته و کار مناسب آن لحظه را انجام داده است.

وی بیان داشت: مخاطب اصلی امور تبلیغی مردم هستند بنابراین اگر تشتت و ناهماهنگی و دخالت در امور یکدیگر میان نهادهای تبلیغی وجود داشته باشد اعتماد مردم سلب خواهد شد و به تبع این سلب اعتماد موجب کمرنگ شدن اثر پیام مورد تبلیغ می شود.

مسوُول دفتر نمایندگی ولی فقیه در امور اهل سنت کرمانشاه اضافه کرد: تأسیس و تشکیل شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی با تدبیر حکیمانه امام خمینی (ره) در تاریخ ۱۲ مرداد ۱۳۵۹ انجام شد زیرا تعداد دستگاه ها و مراکز تبلیغی و تنوع نقش هر یک در مواجهه با چالش ها و رخدادهای پیش روی هر انقلاب نوپا لزوم ایجاد هماهنگی و حفظ انسجام منطقی میان این دستگاه‌ها را بیش از پیش برهمگان روشن می ساخت بنابراین شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی با قبول مسوولیت ایجاد هماهنگی و انسجام تمام دستگاه‌ها و مراکز تبلیغی تأسیس شد./1400/د102/ب1

ارسال نظرات