۱۳ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۴۹
کد خبر: ۶۵۹۵۷۳
نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویر احمد:

برخی‌ به دنبال ترویج ولنگاری در کشور هستند

برخی‌ به دنبال ترویج ولنگاری در کشور هستند
حجت الاسلام والمسلمین حسینی با اشاره به گستردگی حوزه امر به معروف و نهی از منکر، گفت: عده‌ای عمدا و سهوا به دنبال ولنگاری هستند.

به گزارش خبرگزاری رسا در یاسوج، حجت الاسلام والمسلمین سید نصیر حسینی نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویر احمد در آیین تودیع و معارفه دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر کهگیلویه و بویراحمد گفت: یکسری منکرات دولتی و مردمی داریم که در ابعاد مختلف وجود دارد و حوزه این فریضه الهی را گسترده کرده است.

نماینده ولی‌فقیه در کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه نباید تنها روی یک موضوع تمرکز کرد، افزود: تمرکز روی یک موضوع امر به معروف و نهی از منکر نیست بلکه نوعی  گیر دادن است.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی  بیان کرد: کارخانه‌ای در استان قرار بود در مسیر تولید و ایجاد اشتغال قرار گیرد اما در مسیر منافع شخصی فرد قرار گرفت که به این حوزه به عنوان گلوگاه فساد باید ورود پیدا کرد.

وی با بیان اینکه  عده‌ای در سطح جامعه می‌خواهند برخی موارد را ترویج دهند، گفت: چه خوب است که ما امروز به خیابان برویم و در اتوبوس‌ها و مردم را دعوت به فاصله گذاری اجتماعی و ماسک‌زدن کنیم که مردم خیال نکنند امر به معروف فقط مختص یک موضوع است.

نماینده ولی‌فقیه در کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: ظرفیت‌های زیادی وجود دارد و ستاد امر به معروف در استان باید از ظرفیت دادگستری، اطلاعات، سپاه و بسیج و نیروی انتظامی استفاده کند.

وی با بیان اینکه موضوع بدحجابی مقابله مردمی است، گفت: برخی‌ها عمدا و سهوا مروج ولنگاری هستند.

در ادامه مدیرکل استان‌ها و دستگاه‌های اجرایی کشور ستاد احیای امربه‌معروف و نهی از منکر کشور با اشاره به رویکرد جدید وپویاسازی این ستاد اظهار کرد: معاونت‌های مطالبه گری و اجتماعی و همچنین آموزش، فرهنگ و رسانه در ستاد مذکور تشکیل‌شده است.

وی ضمن تقدیر وتشکر از سرهنگ پاسدار محمدفتح حسینیان و تشکر از امام جمعه استان کهگیلویه و بویراحمد افزود: از ظرفیت‌های بسیار بالای این استان برای تبیین و تشریح رویکردهای جدید استفاده می‌شود و فریضتین مغفول مانده و واجب الهی درکنار نماز، روزه .خمس .زکات .حج .بایددیده شود

حجت‌الاسلام‌ حامد ترکاشوند از تبیین ۱۶ عرصه تخصص گروه‌های امربه‌معروف و نهی از منکر خبر داد و بیان کرد: عرصه‌های اجتماعی، اداری، اقتصادی، بهداشت و درمان، تعلیم و تربیت، تفریحات سالم و ورزش، عفاف و حجاب، حقوقی فرهنگی، کارگری، گردشگری، مبارزه با مفاسد، محیط‌زیست، مسئولین، مهندسی و هنر رسانه در ستاد احیای امربه‌ معروف و نهی از منکر تعریف‌ شده است./1399/د101/ب1

منبع: فارس
ارسال نظرات