۰۴ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۵:۵۱
کد خبر: ۶۵۸۷۹۶
حجت الاسلام پناهی مطرح کرد؛

برخورداری کهگیلویه و بویراحمد از ۱۵ تریبون نماز جمعه/ در مصلاسازی برتریم

برخورداری کهگیلویه و بویراحمد از ۱۵ تریبون نماز جمعه/ در مصلاسازی برتریم
رئیس شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه کهگیلویه و بویر احمد گفت: در حال حاضر در استان ۱۵ سنگر و تریبون نماز جمعه داریم.

به گزارش خبرگزاری رسا در یاسوج، حجت‌الاسلام صفدر پناهی رئیس شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه کهگیلویه و بویراحمد در گفت‌وگویی با تبریک فرا رسیدن سالگرد اولین نماز جمعه در کشور توسط آیت‌الله سیدمحمود طالقاتی اظهار کرد: سنگر نماز جمعه به مانند خاری در چشم دشمنان و مایه امید دوستداران انقلاب و محلی برای بیان مطالبات مردم است.

وی با بیان اینکه در حال حاضر در استان 15 سنگر و تریبون نماز جمعه داریم افزود: از ابتدا تا سال 75 تعداد نماز جمعه‌های استان تنها محدود به 3 شهر بزرگ استان بود که بعد از آن تا سال 90 تعداد 4 نماز جمعه دیگر اضافه شد.

حجت الاسلام پناهی گفت: دوباره بعد از سال 90 دو تریبون نماز جمعه از مجموع 7 نماز جمعه کم شد بعد از آن تعداد نماز جمعه‌ها استان را در دوره مدیریت ما به 15 تریبون نماز جمعه در سطح استان رساندیم.

رئیس شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه استان افزود: سعی بر این بوده از بهترین‌ها و باسوادترین‌ها برای برپایی نماز جمعه در استان استفاده شود و اکنون ائمه جمعه مطالبه‌گری در سطح استان داریم که بهترین ارتباط را با مردم برقرار کرده‌ا‌ند.

وی گفت: یکی از مهم‌ترین سیاست‌های ما جوانگرایی بوده که جواب داده و همین جوانگرایی و اعتماد به جوانان موجب شده تا مردم بیشتر جذب شوند و مشکلات خود را بیش از پیش با ائمه جمعه در میان بگذارند.

حجت الاسلام پناهی با قدردانی از حسین صابری استاندار اسبق استان به دلیل ایجاد نهضت مصلاسازی در استان و همچنین دیگر استاندارنی که پیگیر ساخت مصلا در استان بوده‌ا‌ند افزود: اکنون در همه نقاط استان مصلاها در حال ساخت هستند و در آینده نزدیک به بهره‌‌برداری می‌رسند و از حیث مصلاها در کشور وضعیت بسیار خوبی و به مرتب بهتری نسبت به استان‌های برخوردار داریم/1399/د103/ب1

منبع: فارس
ارسال نظرات